شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

عاشق شدن یعنی... تو بهتر می‌دانی عمه جان..

دوشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۷:۱۲ ب.ظ

شهید مدافع حرم سید ابراهیم سادات 

ولادت:1367

شھادت: شانزدهم آذر 1394

شغل:پیمانکار ساختمان

گلزار: مشھد - بھشت رضا(ع)

گوشه ای از متن وصیتنامه شھید سیدابراهیم سادات برای همسر و دوفرزند دلبندش:

سلام و خداحافظ همسر مھربانم و بانوی خانه ام.

امیدوارم از من دل راضی باشی

تا در راهی که من قدم گذاشته ام خاطر جمع تر از خانه بروم

دسته گل هایم را به تو و تو را به خداوند منان می سپارم

دعا کن شھید شوم که اگر دعا کنی و دعایت مستجاب شود بھشتم را به تو تقدیم می کنم

اگر خواست پروردگار بود و لایق آن بودم که با پیکرم رو برو شدی لبخندی بزن و به من تبریک بگو

آخر این بزرگترین آرزوی قلبیم است؛ خواهش میکنم گریه نکنی ناراحت نباشی

همش به روز عاشورا فکر کن بعد اگر دوست داشتی اشک بریز

زمانی گریه کن که هیچکس برای دفاع از حرمین نباشد و ناموس خدا عمه جانم حضرت زینب(س)...

زینب که میگویم جانم می لرزد.

عاشقی بد دردیست؛ عاشق شدن یعنی...

تو بهتر می‌دانی عمه جان...

@modafeonharem

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی