شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

از ام الرصاص تا شام

سه شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۷، ۰۷:۳۲ ب.ظ

 زمانی این جملات شهید علی (امیر) محمدرضایی را شنیدم که سالها از شهادتش میگذشت

 «حمید تو بمان تا اول من به جبهه بروم

 «اگر پدر و مادرم مرا فدای اسلام کردند نباید منتظر جنازه ام باشند من میخواهم همچون فاطمه زهرا( س) گمنام بمانم .»

اینکه بعد از ۳۰_۳۱ سال بدون پلاک و با مشخصات شاخص برگشته ای بسی جای تٱمل دارد .....!!!

چقدر آگاهانه گمنامی ات را به رخ ما کشیدی ...!!!

ابتدا گمان کردم  به این علت برگشته ای که شاید پدر و مادرت همچون حضرت یعقوب از تو دل بریدند وخدا نیز  تو را به آنها بازگرداند

 اما نه......

این بار به یاد جمله دهه شصت تو  افتادم که گفته بودی :حمید جان تو بمان تا من به جبهه بروم ...

امیر شهیدم ؛گویی برای تسلای دل مادرت بعد از ۳۱ سال جمله ات را تکرار کرده‌ ای که

« حاج حمید تو بمان تا اول من برگردم » اما گویی این بار فقط جای ام الرصاص با شام تغییر کرده است....

و حالا یکسال بعد از بازگشت مسافر ام الرصاص 

مسافر  شام هم از سفر برگشت .

چقدر سخت است انتظار ..

چشم مادر روشن 

 @Agamahmoodreza

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی