شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

علی!

یادت هست می‌گفتی شهناز تو رو از حضرت معصومه گرفتم!

یادت هست گفتی قول می‌دم یه بار ببرمت حرمش ازش تشکر کنم!

یادت هست علی!

بخدا من یادم هست...

قول ماه عسل دادی برای مشهد...

ان هم نه یک بار... چندبار...

اسم نوشتیم... آماده شدیم... 

داشتی به قولت عمل می کردی

اما... هربار ماموریت... دوره... و در آخر هم اعزام به سوریه✌️!

رفتی... 

آن هم تنها....

تنهای تنها.... 

گفتی خواهی آمد... 

گفتی تدارک ببینم... دیدم...

نیامدی....

دیر شد... خیلی دیر....چهار سال...😔

تنها ماندم...

تنهای تنها.... 

چقدر سخت بود برایم

و حالا خبرت رسیده که می‌آیی

میگویند فقط چند تکه استخوانی... یا یک تکه لباس...

یا یک پلاک... نمی‌دانم...

اما همین را می دانم که من خواستم بد قول نشوی ...

صدای آمدنت چنان زنگی به گوشم زد که دیوانه وار امدم... به همه جا سر زدم و درخواست سفرمان را به مشهد کردم ....

در خواست ماه عسل!

رفتم سپاه...

دست به دامان امام مهربانی‌ها شدم

سپردم به خودت تا کارها رو ردیف کنی 

تا به آرزوی دیرینه‌ام 

بودن در کنار تو 

دست در دست تو 

توی حرم باشم. 

امروز

بهترین روز زندگیم‌ام هست 

علی

ببین

آمده ام

اوردیم به سمت آرزویم

می دانستم تو بدقول نبودی

قول ماه عسل داده بودی

نگاه کن علی!

کنارت هستم...😭

منم

معشوقه‌ات...

دنیایت...

همسرت...

ببین!

برایت لباس سفید آورده‌ام!!!

بیا...

بپوش...

سفارش خودت بود

وقتی به خواب یکی از دوستانم آمدی!

 پیام فرستادی و گفتی همسرم مرا از امام رضا(ع) بخواهد...💔

خواستمت...

با اشک چشم

با قلب شکسته و رنجورم

با غصه‌های تنهایی‌ام....

گفتی برایم لباس سفید بخر

خریدم

گفتی لباسم را تبرک کن!

آن را هم با جان و دل کردم بلکه بازگردی

علی ببین!

امام رئوف رویم را زمین نینداخته!

بپوش لباس سفیدت را

 ببینم به اندازه دامادیت؛

 به تنت می آید...؟!

لباس سیاه نپوش... 

سفید برازنده توست

خودم سیاهت را می پوشم

 سفید و سیاه بهم می آیند... 

حتی اگر عروس و داماد برعکس تنشان کنند

                                                        

@modafeanharam77

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی