شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

من به چشم خویشتن دیدم که جانم می رود...

يكشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۸، ۰۹:۵۶ ب.ظ


وقتی روز اعزام معلوم شد: ‌

دو هفته بعد (از نوشته شدن اسمش تو اعزامی ها) رفتیم امام زاده شاهزاده حسین، آنجا تلفن محسن زنگ خورد. فکر کردم یکی از دوستانش است. یواشکی گفت: « چشم آماده می‌شم.» 

گفتم: «کی بود؟» میخواست از زیرش در برود. پاپی‌اش شدم. گفت: «فردا صبح اعزامه.» احساس کردم روی زمین نیستم. پاهایم دیگر جان نداشت.

سریع برگشتیم نجف آباد. 

گفت: « باید اول به پدرم بگم؛ اما مادرم نباید هیچ بویی ببره، ناراحت میشه.» ازم خواهش کرد این لحظات را تحمل کنم و بدون گریه بگذرانم تا آب ها از آسیاب بیفتد.

همان موقع عکس پروفایل تلگرامم را عوض کردم: 

من به چشم خویشتن دیدم که جانم می رود...

‌ ‌راوی:همسرشهید

محسن حججی

@Modafeaneharaam

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی