شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

شهید سیّد مصطفی صادقی

يكشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۸، ۰۹:۳۶ ب.ظ

در ایام عید سال ۱۳۹۵ قرار بود به‌صورت خانوادگی به مشهد مقدس بروند و تمامی کارهای مقدماتی هم انجام شده بود اما شهید عزیز طی تماسی اطلاع می‌دهد که من ۲۵ اسفندماه به کشور سوریه اعزام خواهم شد. خانواده به ایشان می‌گویند قرار بود زیارت حضرت ثامن‌الحجج امام رضا(ع) برویم حداقل بعد از زیارت برو، شهید پاسخ می‌دهد که من به زیارت حضرت زینب(س) می‌روم شما هم نایب‌الزیاره من باشید.

شهید جاویدالأثرسیدمصطفی پس از اعزام به منطقه مقاومت سوریه، در تاریخ ۱۶ خردادماه سال ۹۶ مصادف با یازدهم ماه مبارک رمضان در وقت افطار در حماء به‌دست تکفیری‌های جنایتکار به درجه رفیع شهادت نائل آمد. پیکر این شهید بزرگوار هنوز برنگشته است و خانواده‌اش همچنان چشم‌انتظار هستند.

.

"فرازی از وصیت نامه ی شهید خطاب به همسرش"


تقاضا دارم و خواهش می‌کنم دخترانم را زینبی تربیت کن و در زندگی صبور باش و متوکل به خدا. هیئت‌ها و مراسم مذهبی را به هیچ عنوان ترک نکن. این وصیت من است که فرزندان در هیئت حضرت اباعبدالله(ع) پرورش یابند تا از هر گزندی مصون باشند.

شهید سیّد مصطفی صادقی

 @zakhmiyan_eshgh

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی