شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

رسالت زینبی به دوش شما

شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۰۸ ب.ظ

من میروم ولی رسالت زینبی به دوش شما

همسر شهید با اشاره به زمان اعزام شهید مسافر گفت : 

من به ایشان گفتم :

دوری شما برای من سخت است و نمی توانم تحمل کنم.

 ولی او تاکید داشت که می توانید 

و من وقتی پرسیدم چرا میخواهید بروید؟

 با اشاره به فرازی از زیارت عاشورا

بـِاَبی اَنْتَ وَ اُمـــّی

به من گفتند:

 که این فراز را برای من معنی میکنید؟ 

 من هم گفتم : معنایش که مشخص است

یعنی پدر و مادرم به فدایتان

و ایشان گفت : به خاطر همین! 

و چادرم را در دست گرفت و گفت :

به خاطر این چادرت می روم تا این چادر محکم تر بر سرتان بماند و دست بیگانه و ظالم نیفتد تا از سرتان بکشند....

شهید سعید مسافر

@Modafeaneharaam

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی