شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

بیاید با من حرف بزنید ..من صداتون رو میشنوم..

پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۰۰ ب.ظ


 یه نکته ی زیبا در وصیت نامه اش میگه:

من به رفقام گفتم هروقت دلتون گرفت یا دوست داشتید دور همی داشته باشید بیاید سز مزار من پیش من ..

نیاز نیست حتما قران بخونید ..

بیاید با من حرف بزنید ..من صداتون رو میشنوم..

🌸شب شهادت امیر المومنین ع مهدی یاغی لحظه ی افطار قبل از روزه ش رو باز کنه شربت شهادت را نوشید و به دیدار خدا رفت. 

شهید مهدی یاغی

شهید مدافع حرم 

سالروزآسمانےشدن (شمسی)

@ahmadmashlab1995

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی