شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

به خدای خود قول دادم پیرو راه احمد باشم

يكشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۹، ۰۷:۱۷ ب.ظ

خاطرات شهید مدافع حرم شهید احمد مشلب راوی:علی الهادی مشلب(برادر شهید) امر جهاد قصد رفتن احمد به سوریه غافل گیرکننده نبود چون شاگرد مکتب او بودم بارها از او شنیده بودم که جهاد وظیفه‌ی ماست و دفاع از اسلام و پرچم امام و انقلاب و حفظ ملت اسلامی از شر دشمنان، بخشی از مجاهدت در راه خداست من از احمد یاد گرفتم که جنگ در سوریه جنگ تمام اسلام با تمام کفر است و ما نیز باید در این جنگ مجاهدت کنیم احمد به من آموخت که جهاد یک امر مقدس است و هرجایی که اسلام نیاز به حضورِ ما داشته باشد و هرجایی که ولایت فقیه ما را بخواهد ما عاشقانه پای ولایت آماده هستیم احمد همیشه این جمله را برای من تکرار می کرد:«ما هرچه داریم از عاشورا و انقلاب امام خمینی (ره) است» اعتقاد داشت که انقلاب اسلامی امام خمینی زمینه ساز انقلاب جهانی حضرت مهدی عج و عامل پاینده ماندن اسلام است احمد عشق به انقلاب و پیروی از راه ولایت را در من زنده کردوقتی شنیدم احمد عازم سوریه است خوشحال شدم،کسی که الگوی من است و یک عمر به من درس جهاد داده است،خودش مرد میدان عمل و مجاهدت است و به ندای جهاد لبیک می گوید . لذا من هم به خدای خود قول دادم پیرو راه احمد باشم و از حرکت در این مسیر هرگز مردد نباشم .

ملاقات در ملکوت خاطرات شهیداحمدمشلب

@AhmadMashlab1995

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی