شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

وصیت نامه شهید حسین هریری

دوشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۶، ۰۸:۰۹ ب.ظ


بسم رب الشهداوالصدیقین

اینجانب حسین هریری فرزندعباس در صحت و سلامت کامل عقل و روح وجسم،اهدافم رااز رفتن به کشور سوریه ومبارزه در آنجا،میگویم:

 می روم تا انتقام سیلی مادررابگیرم.همسرعزیزم خودت میدانی که چقدر دوستت دارم وبهترین و شیرین ترین لحظات را درکنارهم سپری کرده ایم وجدایی بسیار سخت است اما عشقی فراتر از هرعشق دیگری،در قلب هردوی ما وجود دارد که آن، عشق به بانوی دوعالم بی بی زینب سلام الله علیها است و باید برای این عشق فراتر،از وابستگی ها و عشق های دیگر،گذشت.میدانی که چقدردوست دارم که عاقبت باشهادت از این دنیا بروم.و من جز شهادت،از خداند مرگ دیگری را نمیخواهم.اما نمیگویم که دعاکنید بروم وشهید شوم..آرزویم شهادت است اماهدفم از رفتن،فقط و فقط دفاع ازحرم عمه جان حضرت زینب سلام الله علیها است.مگر عمریست که در روضه هاو عزاداری های اهل بیت (ع) دم نمیزنیم که، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند،پس بایدتنها شعار ندادبلکه عمل هم باید کرد.الان زمان عمل فرا رسیده است.من نمیتوانم آن روزی را ببینم که ما باشیم،نسل بعداز ما هم باشد اما اثری از حریم اهل بیت ع نباشد.آنوقت نسل های بعد از ماهم،مارا مثل مردم کوفه مورد لعن قرار میدهندو میگویند،شماها بودید،جوان بودید،توانایی و آگاهی اش را داشتید و گذاشتید تا به حرم حضرت زینب سلام الله علیها جسارت بشه...؟!آنوقت چه جوابی باید به آنها بدهیم؟؟ نه،من نمیتوانم چنین روزی را ببینم،حداقل اگر میخواهدروزی برسدکه نسل های ماباشند و خدایی ناکرده،حرم نباشد، پس ماهم، نباشیم.


حرم حضرت زینب س،خود ایشان هستند.چه فرقی میکند.نمیتوانم تماشاچی باشم،نمیتوانم بنشینم و ببینم که به حریم اهل بیت دارد جسارت  میشود.بیقرارم...بیقرار..باید بروم تاانتقام سیلی مادربگیرم.بروم تا حداقل یک کاری برای دفاع از حریم اهل بیت انجام بدهم،فقط نمیخواهم تماشاچی باشم.حال اگر خداوند شهادت را لیاقت من دانست چه بهتر که به آرزویم میرسم.خودت هم میدانی که بارهابه شما گفته ام که ان شاءالله در آخر،شهادت نصیب من خواهد شد.همسرم من که شهید شدم نمیگذاری صدای گریه هایت را مرد نامحرم بشنود،نمیگذاری که زنان ومردان نامحرم،اشک هایت را ببینند که دوست را ناراحت کنی و دشمن را خوشحال...

و از پدرو مادرم،همسرم،خواهرو برادرانم طلب حلالیت میکنم و بعد از دعا برای سلامتی و تعجیل در فرج حضرت ولی عصر(عج)خودو همه ی شمارابه پشتیبانی از ولایت فقیه توصیه میکنم ومبارزه با نفس را همیشه در خود تقویت کنیدوسرلوحه ی همه ی اعمال،انجام واجبات و ترک محرمات میباشد.

همسرمهربانم،برای هردویمان دعای عاقبت بخیری میکنم و ان شاءالله که هرآنچه که خداوندمیخواهد،برای سرنوشتمان رقم بخورد.

و ان شاءالله عاقبت هردویمان،ختم به شهادت باشد.

التماس دعای شهادت

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۶)

  • امیرحسین میرزا ئی
  • اللهم ارزقنا شهاده فی سبیل الله...  ان شاءالله خود آقاحسین هریری شفاعت همه ی ماهاروپیش حضرت زهرا(س)بکنه.یارقیه(س)                                                                           

    سلام توصیه و ولایت و حجاب در وصیتشون هست؟

    پاسخ:
    این توصیه همه شهدا هست چه بصورت لفظی و چه به صورت وصیت.
  • محمد حسین سراجی کرمانی
  • میخواستم یبپرسم چطوری میشه شهدا را در خواب بیبینیم مثل شهید هریری چون خیلی دوست دارم باحاشون صحبت کنم من به ایشون خیلی علاقه زیادی دارم من هرشب برای ایشنان قران تلاوت میکنم چطوری میتونیم دل خودمون شهید ان متصل کنیم
    پاسخ:
    سلام علیکم ان شاالله زمانش که برسه خود شهدا مییان به خوابتون. همین که به یادشون هستید و براشون هدیه می فرستید این خودش نشونه این هست که شهدا هم به شما علاقه دارند و به فکر شما هستند.
  • محمد حسین سراجی کرمانی
  • توی بنر نوشته از هر کدوم شهیدی خوشت میاد میتونی باهش درددل کنی من یتونستم با شهید هریری انس بگیرم یا من باهاش صحبت کنم میدونم حرف دل من را گوش میکنه میدونم به حرف دلم میکنه من دوستش دارم من هرموقع دلم براش تنگ میشه میرم سر میرم سرخاک باهش دردل میکنم میگم کاشکی من جای تو بودم من دوستش دارم اون همیشه توی قلب من جا دارهامیدوارم هریری برام دعا کنه عاقبت بخیر بشم
    پاسخ:
    سلام علیکم شهدا زنده هستن و حرفا و دردل کردنی هایی رو با اونا درمیان می زاریم رو گوش می کنن و تا جایی که دستشون باز باشه و خداوند به شهدا اجازه بده مشکلات رو برطرف می کنن و کمک می‌کننن.
  • محمدحسین سراجی کرمانی
  • باعرض سلام به خانواده شهید هریری من خیلی دوست داشتم برم سوریه برای جنگ نشد من افتخار میکنم داداش گلم هریری من عاشقش هست انانشالله بهشتی باشند اقای هریری دوست دارم شهادت مبارک
    پاسخ:
    سلام علیکم شهادت فقط در میدان مبارزه نیست شهادت یعنی درست زندگی کردن راه شهدا رفتن و طبق راه و شیوه اهل بیت عمل کردن.

    ی نشونی از خانواده ایشون میخوام.مادر مریضم بدون اینکه ایشون رو بشناسه در خواب دیدتشون .اگه ممکنه کمک کنید 

    پاسخ:
    سلام علیکم ان شاءالله مادر شما شفای عاجل پیدا کنند. هیچ نشونی از خانواده شهید ندارم. فقط مطالبی که درباره شهدا هست جمع‌آوری می کنم 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی