شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

۲۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

۳۰
ارديبهشت

 

خبر آمد ... که از سیاهی شام ؛ نور صبحی سپید آوردند پیکر مطهر پاسدار مدافع حرم شهـید جواد الله‌ کرم بعداز گذشت ۴ سال از زمان شهادت در ادلب سوریه تفحص و شناسایی شده و به میهن اسلامی برمی‌ گردد .

@ravayate_fath

  • دوستدار شهدا
۲۹
ارديبهشت

 

 حاج قاسم داره یکی یکی یارانش رو گلچین میکنه.... مسئوولیت مهمی در قرارگاه حلب داشت دو روز پیش به یکی از دوستانش گفته بود خواب دیدم حاج قاسم خودش با ماشین آمده دنبالم و میگه ابوالفضل آماده شو باهم بریم. همسر و دو فرزند خردسالش هم که همراه وی در شهر حلب زندگی می کردند بعد از اینکه خبر شهادتش را می دهند می گوید اصلا از شنیدن خبر شهادتش تعجب نکردم چون در حال جمع کردن وسایل بودم خودش دو روز پیش خواب دیده بود که حاج قاسم آمده دنبالش.

@zakhmiyan_eshgh

  • دوستدار شهدا
۲۹
ارديبهشت

از سال ۱۳۹۴ که شهید حاج حمید محمدرضایی به سوریه رفتند و ۴سال مفقودالاثری ایشان ، ما هیچ وقت به سراغ وصیت نامه شهید نرفتیم و سعی هم نکردیم پیداش کنیم شاید چون چشم انتظار ایشون بودیم به فکر وصیت نامه هم نبودیم تا اینکه شهادت شهید محرز شد و درگیر مراسم و استقبال و خاکسپاری شدیم . بعد از مراسم به فکر افتادیم که شاید ایشان وصیت نامه ای داشته باشند و تلاش کردیم پیدایش کنیم ولی هر جا رو که گشتیم پیدا نشد، و نا امید شده بودیم و شهید رو صدا کردیم که اگر وصیت نامه ای هست جایش رو به ما نشان بده و همین هم شد. با اولین جستجو وصیت نامه را پیدا کردیم اما چون از برگزاری چهلمین روز خاکسپاری هم گذشته بود تصمیم گرفتیم در سالگرد شهید وصیت نامه رو منتشر کنیم ؛ متاسفانه به علت شیوع ویروس کرونا و شرایط حاکم ، مراسم به تعویق افتاد حال بر خود لازم دانستیم هر چه زودتر وصیت نامه را منتشر کنیم و چه زمانی بهتر از سالروز شهادت ایشان.

@zakhmiyan_eshgh 

  • دوستدار شهدا
۲۹
ارديبهشت

 اگر خواب‌هایت

سنڪَین شده

مـرا ببخـش

بیـدارے ڪہ قسمتمـان نشد

در رویا دوستت می‌دارم...

الشهید احمد حسن(مسلم) حشدالشعبی

@zakhmiyan_eshgh

  • دوستدار شهدا
۲۲
ارديبهشت

پرواز پرستویی دیگر ...

رزمنده مدافع حرم حاج ابوالفضل سرلک اعزامی از نیروی مخصوص تهران

در جاده اثریا - خناصر سوریه به همرزم شهیدش حیدر جلیلوند

پیوست و به فیض شهادت نائل آمد.

هنیئا لڪ یا شهید

@ravayate_fath

  • دوستدار شهدا
۲۱
ارديبهشت

  • دوستدار شهدا
۲۱
ارديبهشت

ده‌ها نفر از گردان‌های «ابوعلی مصطفی» شاخه نظامی حزب «جبهه مردمی برای آزادی فلسطین» (الجبهة الشعبیة لتحریر فلسطین) با نزدیک شدن به روز جهانی قدس مانوری نظامی در غزه برگزار کردند.

  • دوستدار شهدا
۲۱
ارديبهشت

تــو با روز شکوفا می شوی

و آفتـاب را

با چشمانت به خانه ام می آوری

.. بگذار این روز

یادگار مهر تــو باشد .

. فرمانده مظلوم حشدالشعبی شهید عصام العلیاوی

@zakhmiyan_eshgh

  • دوستدار شهدا
۱۸
ارديبهشت

 

تعریف میکرد که: یه شب اومد پیشم آوردمش تو اتاقم ازش خواستم بشینه پشت میز برقا رو خاموش کردم و چراغ مطالعه ام رو روشن. شروع کردم به تغییر زاویه نور روی صورتش بچه ها میگفتن باز این آتلیه اش رو راه انداخت! انگشتم رو گرفتم جلوی صورتش گفتم سرت رو همراه انگشتم تکون بده. زاویه رو پیدا کردم یه گوشی ۳۲۵۰ نوکیا داشتم دوربین زیرش رو چرخوندم و کادر رو بستم و.... میگفت: رفتم کامپیوتری محله مون و از روی عکس یه پرینت سیاه و سفید گرفتم... میگفت..... دیگه چیزی نگفت فقط، سرش رو پایین انداخت و شونه هاش تکون میخورد بی صدا... بی صدا... آروم و زیر لبی داشت می گفت:

محمود دلم برات تنگ شده رفیق.... . .

. بیچاره دلش . .

فراقم سخت می آید

ولیکن صبر می باید

که گر بگریزم

از سختی رفیقِ

سُست پیمانم

شهید بیضایی.

 

  • دوستدار شهدا
۱۸
ارديبهشت

 آنان که خط به خط ، ز شهادت قلم زدند

از عشقِ سرخِ خونِ خداوند ، دم زدند .....

چهار سـال گذشت شهدای کربلای خانطومان لشکــر۲۵ڪـــربـــلا سالروز شهادت نشر 

@zakhmiyan_eshgh

  • دوستدار شهدا