شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

وصیت نامه شهید علاء حسن نجمه

شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۷، ۰۵:۳۳ ب.ظ

 خواهر عزیزم

هرگاه خواستے از حجاب خارج شوے و لباس اجنبے را بپوشے به یاد آور که اشک امام زمانت را جارے میکنے به خون هاے پاکے که ریخته شد براے حفظ این وصیت خیانت میکنے به یاد آر که غرب را در تهاجم فرهنگے اش یارے میکنے و فساد را منتشر میکنے و توجه جوانے که صبح و شب سعے کرده نگاهش را حفظ کند جلب میکنے به یاد آر حجابے که بر تو واجب شده تا تو را در حصن نجابت فاطمے حفظ کند تغییر میدهے ...

تو هم شامل آبرویے بعد از همه این ها اگر توجه نکردے (متنبه نشدے) 

هویت شیعه را از خودت بردار (دیگه اسم خودتو شیعه نزار)

شهید علاء حسن نجمه 

تراب الحسین

خاک حسین 

 @alaahasannajme

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۵۰)

  • فاطمه شهریاری
  • اللهم الرزقنا توفیق الشهاده والرزقنا شفاعت الحسین یوم الورود🤲

    شهدا شرمنده ایم...😭😭

  • فاطمه شهریاری
  • اللهم الرزقنا توفیق الشهاده والرزقنا شفاعت الحسین یوم الورود🤲

    شهدا شرمنده ایم...😭😭

    سلام دوستان من این شهید عزیز رو نمی شناختم دیشب به خواب بنده اومدن تو حرم حضرت معصومه (ع) بودیم و گفتن که احمد حاجتت رو گرفتی و یسری اتفاق‌های بعدش من اینجا نظر می کنم که اگر این اتفاق بیفته کمک ۱۰ تا جهیزیه کنم و ۵ تا کمک عروسی به آقا داماد بکنم و حتما به مزار ایشون تو لبنان برم و با خانواده محترمش صحبت کنم در مورد اتفاقی که افتاده برام....

    انشاالله که سر سفره حضرت زهرا باشن آقا نجمه عزیزم

    انشاالله که بعد از این دوست خوبی براشون باشم

    چقدر خوشگلی 😢تو کاش در کنار مدافع حرم بازیگر میشدی تا می‌دیدیمت.ولی راه درستی رو انتخاب کردی 

     

  • مائده درویشی
  • تا جایی که درتوانم باشه هم خودم عمل میکنم هم کاری میکنم دیگران عمل کنن🥺😭

  • رقیه سادات
  • سلام رفیق قدیمے ...

    سلام بهترین رفیق و با معرفت ترین رفیق...

    خیلے دوست دارم و به خودم افتخار میکنم که همچین رفیق با مرامے دارم

    حتے یه شب اومدی به خوابم ، اومدے و ازم تشکر کردے به خاطر درمیون گذاشتن اتفاق هایےکه برام افتاده از گریه ها و خنده هایے که باهات ک رد م ...

    واقعا دوست دارم 

    به امید شهادت 

    با علے

    من رفیق شهیدم اینه و تا جایی که میتونم از این وصیت قبطه میخورم که چطور زودتر ندیدم و خدا را شکر که دیدم❤ 

      من خیلی وقت نیست راجبت فیلم و مطلب دیدم و هنوز کامل نمیشناسمت اما بهت قول میدم تمام سعیم رو بکنم به وصیتت عمل کنم درسته ما دخترا نمیتونیم مدافع حرم شیم مثل شما اما ما میتونیم مدافع حیا بشیم

    تمام سعسم رو میکنم که خون شما هدر نره....... 

    سلام رفقا یا بهتره بگم ستاره های آسمونم من شبم از جنس تاریکی از عشق و ترس و غم و شادی من بهتون مژده می دم اگه عاشق باشین به آسمون میرسین من درسته که شبم و تاریکم اما یه چیزی هست که سیاهی قلبم رو به نور تبدیل میکنه اونم روشنی شماست اونقدر بدرخشین که روسیاهی من شب معلوم نشه

     

     

     

  • سرباز بی بی زهرا
  • شرمنده که تا الان حجاب نداشتم دوس دارم چادری باشم اما خانواده مقاومت میکنن میگن کدوم یکی از ما مامور امنیتی بوده که تو میخوای بشی اما من حداقل که چادر نمیکنم باید حجابم رو حفظ کنم و میخوام مقاومت کنم تا چادری شم میدونم در طول 13 سالی که دارم گناه های زیادی کردم امیدوارم داداشی بهم کمک کنی خدا من و ببخشه من تا الان فقط یه داداش هم خون دارم که ازم بزرگتره و بهم کمک کرده اما حالا با تو شده دو تا به حاجی سلام من و برسون و با هم بهم کمک کنید که در راه شهادت قدم بردارم و شهید شم کمک کنید مامور شم داداشی دوست دارم بهم کمک کن شهید شم و بیام پیش تو حاجی راستی داداشی شهید شدنت و با اینکه دیره تبریک میکم

    سلام دوست عزیز شهیدم من اولین بار شما رو داخل کلیپ دیدم همین چند وقت پیش اما تا دیدمت فکرم همینجوری درگیرت بود اما الان وصیت نامه خود شما رو دیدم فهمیدم واقعا مردی خوشا به سعادتت هوای ما رو هم داشته باش  میدونم حواست هست داری میبینی همین وصیت نامه انگار یک هشدار واسه من بود ویک پیغام مرسی که هستی داری میبینی همیشه باش

  • عشاق الشهید
  • داداش جونم شهادتت مبارک 🌹🌹🌹برای من هم دعا کن شهید بشم وبه خودم افتخار میکنم که یک دختر چادری ام

  • سرباز امام حسین(ع)
  • سلام منم دوست دارم توی این راه برم و اگه خدا قسمت بکنه شهید بشم و مایه افتخار این ملت😊

    شهادتتون مبارک! ان شاءالله که ماهم بتونیم راه شما رو ادامه بدیم،التماس دعای فراوان ...

  • رفیق داداش علا حسن نجمه
  • سلام داداشی جونم.من یه داداشی دارم ولی با دیدن تو شدین دوتا...عزیزدلم تو خودت حاجت منو میدونی(۷۰۷)تو منو در راه رسیدن به ارزوم کمک کن فیق جونیم شهادتت مبارک💌

  • رفیق داداش علا حسن نجمه
  • سلام داداشی جونم.من یه داداشی دارم ولی با دیدن تو شدین دوتا...عزیزدلم تو خودت حاجت منو میدونی(۷۰۷)تو منو در راه رسیدن به ارزوم کمک کن فیق جونیم شهادتت مبارک💌

  • سرباز گمنام آقا🌹
  • سلام

    سعی می کنم کاری کنم که طوری تاثیر گذار باشم که خواهران حجابشان را حفظ کنند و مردان غیرتشان را حفظ کنند✊🏻

    شهید ازت خواهش میکنم برای شهید شدنم دعا کن هرچند می دانم که گناهانم زیاد هست ولی از قدرت خدا ناامید نمی شوم

    هرکسی پیام من را می بیند برای من دعای شهادت کند🙏🏻

     

  • دوست دار خدا و شهدا و اهلبیت
  • من از اینکه سه شهید مدافع حرم آشنا شدم خوشحالم 1. جهاد مغنیه آقازاده لبنانی

    2. بابک نوری 

    3. علا ٕٕ حسن نجمه 

    امیدوارم کمکم کنن که بتونم جوری که خدا و اهلبیت می‌خوان باشم 

    التماس دعا  

    سلام من خیلی خوشحالم که هنوز کسای هستن که واسه حجاب ما میجنگن وبیشتر از اینکه هنوزم کسای هستن که به چادر احترام میزارن و اونو میپوشن تا بقیه بفهمن که ما ملت حضرت زینب هستیم 💫من خودم قبل از اینکه این وصیت رو بخونم نه چادر میپوشیدم نه لباس بلند ولی الانه و خوشحالم که الان چادرم پوشش منه 

  • زندگی زیباست اما شهادت زیباتر
  • سلام وقت شما بخیر 

    ببخشید من تا به حال خواب شهیدی رو ندیدم ولی امروز صبح خواب یه شهید عزیزی رو دیدم 

    نمی دونم چطور شده که اینقدر مهر این شهید به دلم نشسته ، همه ی شهدا عزیز هستن اما این شهید بزرگوار برای من باهمه فرق می کنه 

    ببخشید امکانش هست که این مربوط به همون پاسخ شما باشه یعنی اینکه شهدا خودشون ما رو انتخاب می کنند و مهر خودشون رو در دل ما قرار میدن؟

    پاسخ:
    سلام بله امکان داره که مهر شهید تو دل کسی قرار می گیره و اون شخص اون شهید رو به عنوان دوست شهید انتخاب میکنه.

    من کاملا با حرف شهید موافقم ✅

  • زهرا بانو
  • امروز که شهادت سرداد هم هست،

    داداش،سلام منو به حاجی برسون

  • زهرا بانو
  • سلام

    من امروز داشتم عکس های داداش بابک(شهید بابک نوری) رو نگه میکردم چون رفیق شهیدمه.

    به طور اتفاقی عکس این شهید رو دیدم.

    وقتی زندگی نامه شون رو خوندم تحت تاثیر قرار گرفتم.

    مطمعنم داداش بابک ناراحت نمیشه اگه یه رفیق شهید دیگه داشته باشم؟ نه؟

  • ارزوی شهادت با حجابم
  • سلام امشب شب یلداس 

    امید وارم اخرین سالی باشه که کرونا هستش 

    و اینکه داداشی یلدات مبارک 

     

  • ارزوی شهادت با حجابم
  • و درسته من مذهبی هستم و بودم از نظر حجاب و این جور چیزا تا الان که 14 ساله اما تا به حال به  هیچ شهیدی اعتقادی نداشتم   تا اینکه توی رمان در باره یکی از شهدا لبنانی خوندم  و از اونجا شهدا رو مثل برادر خودم میدونم و ازشون طلب کمک می کنم پ

     با اینکه ایرانی هستم اما اکثر شهدایی رو که می شناسم لبنانی بوده و هس 

    دلم می خواد بدونم شهدا ما رو می بینه یا به حرفامون گوش می کنه یا نه ؟  

    خیلی دلم می خواد از از یه راه متوجه بشم که هواسشون به ما هست یا نه یا انقدر سرشون شلوغه که به ما گناهکار نگاه نکنند 

    پاسخ:
    سلام علیکم مطمئن باشید که شهدا همیشه هواسشون به ما هست این شهدا هستند که مارو انتخاب می کنن  و مهر خودشون رو در دل ما قرار می‌دن.
  • ارزوی شهادت با حجابم
  • سلام من امروز با ایشون اشنا شدم و خوش حالم ایشون دومین شهید و برادر من به حساب میره  هر دوی شهدا و برادر من لبنانی هستن   و من دوست دارم برای هر دوی اینها کلیپی درست کنم تا فراموش نشن من برای شهید مدافع حرم احمد محمد مشلب درست کردم  و دوست دارم برای ایشون هم درست کنم  

    و امید وارم کمک مون کنن تا به نحوی در راه شهدا قدم بر داریم  و ادامه راه ایشون باشیم 

    و من برای شادی این عزیزان تا عمر دارم از حجابم محافظت می کنم  

    امید وارم شهدای زنده بحساب بیایم 

    با اینکه دخترم اما به شهادت ارادت خاصی دارم و دوست دارم هر جوری که شده در این راه به هر نحوی قدم بردارم

     

     ممنونم    از اینکه نظرات رو پخش می کننید  

    یا علی     در پناه حق و شهدا 

    پاسخ:
    موفق باشید و اجرتون با شهدا التماس دعا
  • مهدیه طاهری
  • خیلی خوشحالم از اینکه چادریم و بیشتر از اینکه تو رو خوشحال کردم ان شاء الله فراموشم نکنی و نزار لحظه ای دچار لغزش بشم کمکم کن که راهتو ادامه بدم ..

    چادری بودن من قصه نابی دارد ❤️

    او قسم داده مرا حافظ خونش باشم ❤️🌷

    تا وقتی که زندم حافظ خونتم❤️❤️❤️

    سلام خیلی خوشحالم با شما اشنا شدم میدونم خیلی گناه دارم واقعا ادمی نیستم که الان بگم اروزمه شهید بشم خودت میدونی چقدر گناه کردم با این که 14 سالمه ولی اندازه ادم 40 ساله گناه کردم از خودت کمکم کن من چادرمو پوشیدم هنوزم میپوشم بخاطر این که از گناه دور بشم ولی نشد خودت کمکم کن

    پاسخ:
    سلام ان شاالله شهید کمکتون باشه و دستتون رو بگیره.

    سلام خیلی خوشحالم با شما اشنا شدم میدونم خیلی گناه دارم واقعا ادمی نیستم که الان بگم اروزمه شهید بشم خودت میدونی چقدر گناه کردم با این که 14 سالمه ولی اندازه ادم 40 ساله گناه کردم از خودت کمکم کن من چادرمو پوشیدم هنوزم میپوشم بخاطر این که از گناه دور بشم ولی نشد خودت کمکم کن

    داداش کمکمون کن:)

  • یه رفیق. زهرایی🙃❤🌹
  • سلام رفیق شهیدم.من تازه شمارو  پیدا کردمو خیلی حس قشنگیه که تابحال نداشتم 😍 تاقبل پیش رفیق نداشتم و بهش فک نکرده بودم 😢تا اینکه یک ویس به دستم رسید و گوش دادم اون ویس خیلی منو از این رو به اون رو کرد نمیدونم چطور بگم خیلی حس قشنگیه🤩 حتی وقتی به دوستانم گفتم که من میخام یه رفیق شهید پیدا کنم که با بک نگاه به دلم بشینه البته همه شهدای عزیز به دلم بودن اما ایشون خیلی به دلم نشست  و دوستانم خیلی منو تشویق به این کار کردن. وقتی به اون ویس (صدا)گوش دادم تصمیم گرفتم برم دنبالش و تا اینکه من  رفتم و رفیقمو پیدا کردم ❤و حالا عکس رفیقم شده تصویر زمینه گوشیم و هنوز مونده که چه کارا کنم چون تازع باهاش اشنا شدم و مطمعنن خیلی خوشمیگذره🙃❤😍و من خیلی خوشحالم امید وارم همه شما دوستان که این پیام من را میبینید شماهم یه رفیق فابریک پیدا کنید  و مثل من به همچین حس قشنگی دور نرسین بزار بگم من ۱۶سالمه میدونم بزرگ شدم و باید زود تر انتخاب میکردم اما مث اینکه قسمت نشد ولی الان خیلی حسه خوبی دارم. 

    دوستدارم رفیق شهیدم🙃❤😘🌹😊 

  • سرباز والایت
  • شرمنده ایم😢😢😢😢😢😢

    سلام علیکم..اگر ممکنه جعبه دنبال کننده هاتون رو فعال کنید

    تا اخرش پای حجابم میمونم تا به خونی که دادی احترام بزارم😔😔😔

    پاسخ:
    احسنت که به وصیت شهدا عمل می‌کنید. خداوند نگهدارتون باشه.

    کانال تلگرامی شهید علاء حسن نجمه👇

    @alaahasannajmeh

    ما برای خون شهیدان مان ما ایستیم و برای کشور خود دفاع می‌کنیم

     

    واقعاً ذدست مریلا دارد از این شهیدان که رفتند و جان خود را از دادند😭😭😭😭😭

     

    سلام

     

    من میخواستم بدونم داداش شهید علاحسن نجمه کتابم داره؟؟؟

    اگه داره معرفی کنین لطفا

    پاسخ:
    سلام علیکم بنده خبر ندارم.

    سلام بر خون مقدس و پاک شهدا 

    ما ایستاده ایم به پای وصیت شما 

    تنها خواسته ی ما از شما دعا برای ظهور آقا امام زمان است.😔💔

    سلام.

    من توی یه صفحه دیگه یه متن بازم برات نوشتم.

    شاید باورت نشه.میدونم میدونی من داشتم عکس ای ناجورمبدیدم امایهو بعد عکس شما اومدم روی صفحه بازگشتم.

    اصلاشمارونمیشناختم.

    میدونی چهرت منو جذب کرد.گفتم وای چه شهیدی،نور ازصورتش می باره.

    میدونی ازتون خواستم کمکم کنید که پای من دامنم بازم به گناه وصل نشه.

    خودت میدونی دلم رضا نیست.خستم ازاینکه کسی منو بخاطر خودم نمیخاد!کسی نیست که هم صحبت واقعی من بشه.

    میشه؟میشه کمکم کنید.بمن راه مو نشون بدین؟اون آدم واقعی بیاد سر راهم؟میشه😔😭

    پاسخ:
    سلام این یعنی خدا به وسیله این شهید شما رو انتخاب کرده و کمکتون می‌کنه به شرطی که شما هم واقعا دست رد به شیطان بزنید و از خداوند و شهدا  یاری بخواهید.

    شهید عزیز برایم دعا کن

  • دختر شیعه
  • شهید جان سلام. من تازه باهاتون اشنا شدم و چیز زیادی دربارتون نمیدونم اما اینو خوب میدونم که جایگاه خاصی پیش خداوند داشتید که به این مقام رسیدید. راستش من خیلی بدم اما با اینهمه بدی تموم سعیمو میکنم که تا جان در بدن دارم با چادرم نزارم خون شهدا پای مال بشه. برام دعا کنید که بتونم مدافع چادر باشم و شهید پرورش بدم. شهید جان رویی ندارم مقابلتون ولی از ته دل میگم که شرمندتونم

  • علاءحسن نِجمِة
  • رفیق جان سلام!

    یادمان نرفته تو را به چه هدفی از دست دادیم تو بادمان بیاور دلتنگی بهایش چیست....

    مارا به خودت برسان که هنوز درگیر اشکهای مادرت هستیم

    کیف تها عمرالبطل را یک نوا میخوانیم

  • چادرم با ارزش ترین دارایی ام
  • سلام ،لطفا اگر کسی میدونه وصیت نامه کامل ایشون در چ سایتی قرار داره بگه من خیلی دنبالشم تو گوگل هم سرچ میکنم وصیت نامه کامل شهید علا حسن نجمه نمیاره این ی تیکه رو میاره،خیلی ممنونم

    پاسخ:
    سلام علیکم معولا هر چی که از شهید منتشر میشه همونی که خانواده شهید در اختیار رسانه ها قرار داده هست. 

    با اجازه کپی

    پاسخ:
    با ذکر صلوات بر شهدا.

    انشالله که بتونیم راهتون رو ادامه بدیم

    یا رقیه(س)

    پاسخ:
    آمین

    💫💫💫🌟💫💫💫

    سلــــام شهــید قشــنگ راه خـــدا

    مطمعنا میــری بهــشت و بهــشت، میشــه تاج ســرت! شهادت نصــیب منــم کن!💜💜💜😉

     

    عزیز دلم شرمنده ام 

    خدایا کمکم کن 

    الهی من قربونت برم خداجونم که همچین فرشته های اسمانی را افریدی طوری که حتی در وصیت نامه اشان مارا هدایت میکنند هرکسی لیاقت شهادت ندارد خدایا عشق فقد عشق نسبت به خودته همه ما رو عاشق خودت کن

  • زهرا سادات
  • علا حسن نجمه شهادتت مبارک منم آرزودارم شهید بشم

    واقعا بعد خوندن زندگی نامه ایشان نمی توان گریه نکرد😞وصیت نامه کامل ایشان خیلی عالیست...واقعا ارزش حجاب را نشان میدهد

    الهم ارزقنا شهادت فی سبیلک یا مولای...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی