شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

۶۲ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

۳۰
آبان

شرط ورود در جمع شهدا

اخلاص است و اگر این شرط

را داری چه تفاوتی میکند که

نامت چیست و شغلت؟

  • دوستدار شهدا
۳۰
آبان

 فرمانده‌اش برایم تعریف می‌کرد که علی خیلی وقت‌ها غذای خود را به یتیم‌خانه می‌برد، می‌گفت: یک بار دیدم تعدادی غذا در ظرف یک بار مصرف کناری گذاشته شده، پرسیدم جریان این غذاها چیست؟ گفتند:برای علی حسینی است. به چند نفر از بچه‌ها سپردم که مواظب باشند و ببینند که علی با این غذاها چه می‌کند. بچه‌ها هم مراقب علی بودند، تا اینکه ساعت دو شب غذاها را برمی‌دارد و به یتیم‌خانه می‌برد و این بچه‌ها مانند جوجه‌ای که از دهان مادرشان غذا می‌گیرند دور علی حلقه می‌زنند و دست و پای علی را می‌گیرند. شهید علی حسینی کاهکش

 @modafeanharam77

  • دوستدار شهدا
۳۰
آبان

 

دوست شهید: یک بار موتورش را دزدیدند. ملامتش کردم که آخر مرد حسابی، چرا یک قفل درست و درمان نمی بندی به بدنه این زبان بسته ؟ می گفت بیخیال! صبح ها که می خواست سر کار برود، با جثه لاغرش، موتور به آن سنگینی را هل میدادو می برد تا سر خیابان. که نکند صدای روشن شدن موتور، همسایگان را از خواب بیدار کند. دو سال همسایه بودیم.به آداب همسایگی کاملا مسلط بود! همه چیز را رعایت می کرد. از تفکیک زباله های تر و خشک گرفته، تا سر وقت زباله ها را به دم در آوردن و تحویل نیروهای شهرداری دادن. آدم هارا باید از سبک زندگی شان شناخت. اعتقادم این است حامد قبل از عزیمت به سوریه و دفاع از حرم عقیله بنی هاشم ، خاص بود و خاص زیست و برای شهادت، انتخاب شد!

شهید حامد کوچک زاده

@modafeanharam77

  • دوستدار شهدا
۳۰
آبان

 

نوجوان زیباروی عکسهایم به شهادت رسید...

"محمد محمود نذر" خبرنگار شبکه تلویزیونی المنار، درحالی که مشغول فیلمبرداری از پیشروی نیروهای حزب الله و ارتش سوریه برای آزادسازی کامل شهر حلب بود، به دست تکفیریها به شهادت رسید. عاشورای سال ۱۳۷۴ در شهر نبطیه در جنوب لبنان، برای اولین بار چهره زیبا و جذاب محمد نظرم را جلب کرد و از او عکس گرفتم... سال ۱۳۷۷ هنگامی که به روستای عربصالیم در جنوب لبنان رفتم، محمد را دیدم و مجددا از او عکس گرفتم. بعدها شنیدم محمد به صفوف مقاومت اسلامی پیوسته است؛ خیلی دنبالش بودم تا ببینمش... سرانجام محمد که در تبلیغات نظامی مقاومت اسلامی (اعلام الحربی) فعالیت داشت و با شبکه المنار کار می کرد، در تاریخ ۲۴ آبان ۱۳۹۴ به دست تکفیریهای داعش در سوریه به شهادت رسید. خدا شرّ تکفیریها و صهیونیسم را از سر جهان اسلام کم کند.

روحش شاد حمید داودآبادی 

حزب الله لبنان شهید محمد محمود نذر

  • دوستدار شهدا
۳۰
آبان

تصور نمی‌کردم حزب اللهی ها این قدر شاد و شنگول باشند. اصلا آدم های ریشو را که می‌دیدم تصور میکردم دپرس و افسرده و مدام دنبال غم و غصه هستند. محمدحسین یک میز تنیس گذاشته بود توی خانه دانشجویی اش وارد که می‌شدیم بعد از نماز اول وقت، بازی و مسخره بازی شروع میشد. لذت میبردم از بودن کنارشان از شادی میترکیدی بدون ذره ای گناه. شهیدمدافع حرم شهید محمدحسن محمدخانی

@modafeanharam77

  • دوستدار شهدا
۲۸
آبان

نوزاد چهل روزه شهید مدافع وطن مرتضی ابراهیمی در مراسم وداع پدرش 

  • دوستدار شهدا
۲۸
آبان

  • دوستدار شهدا
۲۸
آبان

 

قصه تکراری و پردرد مدافعان وطنی که برای حفظ امنیت و مقابله با آشوبگران همیشه مورد ضرب و جرح می‌شوند گناه این عزیزان مامور به وظیفه چیست؟

@zakhmiyan_eshgh

  • دوستدار شهدا
۲۷
آبان

مَتَرسانیدِمان از مرگ

ما پیغمبرِ مرگیم

خدا با ما که دلتنگیم

سرسنگین نخواهد شد

پاسدارمدافع امنیت  سرگرد شهید ایرج جواهری شهید فتنه ۹۸

@ravayate_fath

  • دوستدار شهدا
۲۴
آبان

 در زمانیکه وفا

قصّه ی برف به تابستان است

و صداقت گل نایابی

ودر چشمان پاک شقایق ها

عابر بی عاطفه ی غم جاری است

به چه کسی باید گفت با تو انسانم و خوشبخت ترین؟

شهید مرتضی عبداللهی  سالروز شهادت 

@zakhmiyan_eshgh

  • دوستدار شهدا