شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

۸ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

۲۴
آبان

 سالروز شهادت شهید مدافع حرم فاطمیون "سید امین حسینی"

ولادت: ۱۳۶۳ شهادت:

۱۳۹۵/۸/۲۴ محل شهادت: حلب مزار: قم

  • دوستدار شهدا
۲۴
آبان

  • دوستدار شهدا
۱۱
آبان

گرفت گریه‌ کنان از رضا (ع) شهادت را

حرم همیشه پر از هدیه‌های سلطانی‌ست

خادم الرضا سپهبد حاج قاسم سلیمانی

  • دوستدار شهدا
۱۱
آبان

 سالروز شهادت شهید مدافع حرم فاطمیون

"نورمحمد عباسی" ولادت: 1372

شهادت: 1394/08/11

محل شهادت: حلب مزار: تهران

  • دوستدار شهدا
۱۱
آبان

تصویر شهید محمد کیهانی بر پیکر شهید علی محمد قربانی در شهر حلب سوریه

  • دوستدار شهدا
۰۶
آبان

 از بس چهرش معصوم و نورانی بود که بعضی مواقع دوستانش بهش می گفتند: محسن چقدر شبیه شهدا هستی، هر موقع این جمله رو بهش می گفتیم حالش دگرگون می شد می گفت نه بابا؛ آخه من و چه به شهادت من کجا وشهدا کجا، اونایی که رفتند همه پاک بودند، توروخدا منو با این خوبا مقایسه نکنید. به محسن گفتم تصمیمت واسه رفتن جدیه؟؟ با اطمینان گفت: آره؛ با اون لبخندهای همیشگی نگاهم کرد و گفت: مطمئن باش من شهید میشم، منم گفتم: هممون آرزوی شهادت داریم ولی همه چیز خواست خداست، دوباره گفت: خودم خواب دیدم و می دونم سند شهادتم امضاء شده عشق شهادت سراپای وجودش رو گرفته بود و خودش با اطمینان قلبی از شهادتش آگاه بود.

شهید محسن قوطاسلو

 

  • دوستدار شهدا
۰۶
آبان

یادی از شهید بمناسبت سالروز شهادت شهید مدافع حرم فاطمیون

"سید عبدالله نقوی" ولادت: 1371 شهادت: 1395/8/4

محل شهادت: حلب مزار: استان تهران 

@Fatemiyoun_1434

  • دوستدار شهدا
۰۳
آبان

جوان زرنگ تهرانی که حاج قاسم عاشقش شده بود/ خدا را بی‌اندازه شکر که محبت سیدعلی خامنه‌ای را به دل ما انداخت/ توصیه‌های ناب به بسیجی‌های اهل کار فرهنگی

از شما خواهش می‌کنم یکبار دیگر و برای آخرین بار به نظرم احترام بگذارید و از هیچ‌کس و از هیچ نهادی دلخور نباشید مبارزه با دشمنان خود آرزوی بنده بود و فقط خدا می‌داند برای این آرزو چقدر ضجه زدم. جوان زرنگ تهرانی که حاج قاسم عاشقش شده بود/ خدا را بی‌اندازه شکر که محبت سیدعلی خامنه‌ای را به دل ما انداخت/ توصیه‌های ناب به بسیجی‌های اهل کار فرهنگی گروه فرهنگی جهان نیوز: اول آبان سال 1394 روزی بود که سید مصطفی صدرزاده، همان که خودش را در بین لشکر فاطمیون راهی دفاع از حرم کرد به شهادت رسید. همان که حاج قاسم درباره اش گفت: «در ایام فاطمیه سال قبل بود که شهید حسین بادپا اینجا آمد. در دیرالعدس دیدم که یک صدای خیلی برجسته و مردانه تهرانی از پشت بی سیم می‌آید، حسین پشت بی سیم با سید ابراهیم داشت صحبت می‌کرد، نمی‌شناختمش! پرسیدم این جوان تهرانی از کجا در تیپ فاطمیون جا گرفته؟! گفت: سید ابراهیم! صبح که برگشتیم از حسین پرسیدم که این سید ابراهیم کیه که با این صدای بلند و مردونه صحبت می‌کرد؟! سید را نشان داد گفت: این! یک جوان باریک و نحیف! گفتم که من فکر می‌کردم یک آدم با هیکل بزرگ الان باید باشد با آن صدای کلفت و بلند! یک جوان تو دل برویی بود، آدم لذت می‌برد نگاهش کند من واقعا عاشقش بودم. آن وقت این جوان، چون ما راهش نمی‌دادیم بیاید اینجا رفته بود مشهد در قالب فاطمیون به اسم افغانستانی خودش را ثبت نام کرده بود تا به اینجا برسد، زرنگ به این می‌گویند! به ما و امثال ما که دنبال مال جمع کردن و ... هستیم نمی‌گویند! با ذکاوت کسی است که اینطور کار را بدست می‌آورد و بالاترین بهره را از آن می‌گیرد و به نحو احسن از فرصت استفاده می‌کند، چرا این کار را کرد؟! چون قیمت داشت. ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله ... خدا کسی را که در راهش جهاد می‌کند دوست دارد، اگر کسی را خدا دوست داشته باشد محبتش را، عشقش را، عاطفه اش را و همه چیزش را در دل‌ها پراکنده می‌کند. امثال سید ابراهیم در خیابان‌ها خیلی زیاد هستند، اما آن چیزی که سید ابراهیم را عزیز کرد و به این نقطه رساند همین راه بود.» »

  • دوستدار شهدا