شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

. فراقم سخت می آید ولیکن صبر می باید

پنجشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۱:۰۲ ب.ظ

 

تعریف میکرد که: یه شب اومد پیشم آوردمش تو اتاقم ازش خواستم بشینه پشت میز برقا رو خاموش کردم و چراغ مطالعه ام رو روشن. شروع کردم به تغییر زاویه نور روی صورتش بچه ها میگفتن باز این آتلیه اش رو راه انداخت! انگشتم رو گرفتم جلوی صورتش گفتم سرت رو همراه انگشتم تکون بده. زاویه رو پیدا کردم یه گوشی ۳۲۵۰ نوکیا داشتم دوربین زیرش رو چرخوندم و کادر رو بستم و.... میگفت: رفتم کامپیوتری محله مون و از روی عکس یه پرینت سیاه و سفید گرفتم... میگفت..... دیگه چیزی نگفت فقط، سرش رو پایین انداخت و شونه هاش تکون میخورد بی صدا... بی صدا... آروم و زیر لبی داشت می گفت:

محمود دلم برات تنگ شده رفیق.... . .

. بیچاره دلش . .

فراقم سخت می آید

ولیکن صبر می باید

که گر بگریزم

از سختی رفیقِ

سُست پیمانم

شهید بیضایی.

 

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی