شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

گفتگو با همسر شهید ایوب رحیم پور قسمت پایانی

پنجشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۸ ق.ظ


حماسه بانو: شما راضی بودید که بره؟

همسر شهید: من راضی بودم چون میدونستم این مسیر درستی هست خدایی. هروقت پای روضه ها و مصیبت های امام حسین مینشستم میگفتم:"امام حسین! خودم و بچه هام وشوهرم فدات بشن." وقت رفتن ایوب به خودم گفتم مریم الان وقت عمل هست. تو مگه همیشه نمیگفتی.....وقتی هم رفتم کربلا به امام حسین گفتم من ایوب رو سپردم به خودت.من راضی ام به رضای تو.... الانم خیلی سخت هست ولی هرچیز خوبی سختی داره. ماخیلی تو زندگی سختی کشیدیم ، ولی مهم اینه که ایوب زمانی رفت که تو اوج آرامش بود. تقریبا عمده مشکلات ودغدغه هایی که داشتیم حل شده بود. قرارشد برگرده باهم بریم زیارت امام رضا. تو اوج عشق به همسر وفرزندان و تو اوج آرامش رفتن خیلی هنره که ایوب این هنر رو داشت. او عشق به خدا  و اهل بیت رو اولویت قرارداد و رفت. اینو من می تونم درک کنم ک تو زندگی اش بودم  و دیدم . واقعا شهادت هنرمردان خداست . بهش گفتم ایوب تو چه جوری میتونی حالا ک همه چی خوب و عالی هست، دل بکنی؟ میگفت:"اتفاقا الان مهمه ک بتونی. درجوانی وآرامش. حالا موقع عمل هست. "

شهدا زنده اند. ایوب جان، جسمش نیست، ولی کنار ماست. هرروز برکاتش رو تو زندگی می بینم. شهدا میرن ولی برکات خونشون تا قیامت روی زمین وجود داره. من این رو می بینم. ماهرچی داریم ازخون پاک شهداست. من رفتم کنارشهدا ی کربلا تو حرم امام حسین دعا کردم که ایوب جان  باخودشون محشوربشه. چون احساس میکنم لایق بهتریناست. همسری که آرامش برای خانواده اش فراهم کرد و جای اذیت شدنی نذاشت .اون هرچی داشت ریخت بحسابم و وکالت همه امور بچه هاش رو بهم داد. ریز ریز امور زندگی. بهش گفتم ایوب تو برگردی همه چی مال منه .حتی بچه ها. کی این کار رو میکنه؟! گفت عزیزم من معامله ام چیزدیگه است. اون ایمان داشت به شهادتش. ازم می پرسید: عزیز بگو چکارکنم که دیگه بعد از من اذیت نشید؟ هرکاری که به ذهنت میرسه بگو. به محضردار میگفت هرچی به ذهنت میاد بنویس که هیچ مشکلی پیش نیاد. ودر آخر گفت: عزیز! حلال کن نتونستم مهریه ت رو کامل بدم.  تا آخر عمر فقط می تونم بگم ایوبم شرمنده تم. تا قیامت بخاطر هرثانیه از زندگی و آرامشی که تو زندگیم دارم مدیونتم. و از خدا میخوام بهترین درجات رو نصیبت کنه. من همه ی توانم رو میذارم که بچه های ایوب رو مثل خودش بار بیارم. و در این راه از خودش کمک میگیرم.

سبک زندگی خانوادگی شهدا 

https://telegram.me/joinchat/B0bupz1QIYYcpyMQs_Km0g

لینک عضویت در کانال خواهران مدافع حرم

تصویر : نیایش و محمد پارسا فرزندان شهید ایوب رحیم پور 

http://8pic.ir/images/6kvj8epa59sstuvzhx9g.jpg

  • دوستدار شهدا

ایوب رحیم پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی