شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

خواستگاری ناتمام

سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۰۶ ب.ظ

شهید مدافع حریم ولایت صمد امیدپور

یکی از بچه ها میگفت: صمد میخواست ازدواج کنه ، منم واسطه شدم و برنامه ی خواستگاری رو هماهنگ کردم.

روزی قرار شد تا صمد بره خواستگاری چند ساعت قبل رفتن به خواستگاری ، صمد زنگ زد گفت ببخشید من نمیتونم بیام!

من بهش گفتم اینجوری آبروی من میره که !

صمد گفت نه ان شاء الله نمیره من باید برم ماموریت ؛

گفتم کی برمیگردی ؟ سکوتی کرد و گفت حلالم کن... !

چند روز بعد با خبر شهادت صمد فهمیدم چرا خواستگاری رو پیچوند و حلالیت هم خواست!!

شهدای تکاور صابرین  

shahidan_saberin

بانک اطلاعات شهدای مدافع حــــــرم

@Haram6

  • دوستدار شهدا

صمد امیدپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی