شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

روایتےازهمسرشهیدمدافع حرم حجت اسدی

يكشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۱۵ ب.ظ


در آن زمان شرایط زندگی سخت بود؛ اما با همه این سختی‌ها من دست حمایت امام زمان(عج) را در زندگی مشترکمان حس می‌کردم.

یادم هست یک روز که از قزوین به سمت قم برمی‌گشتیم آقا حجت 6 هزار تومان بیشتر پول نداشت وسط راه ماشینمان خراب شد و من خیلی نگران هزینه تعمیر ماشین بودم؛

اما آقا حجت بسیار خونسردانه رفتار می‌کرد که از قضا هزینه تعمیر ماشین 6 هزار تومان شد انگار که اینها همه باهم هماهنگ بودند و این است که من در تمام زندگی‌ام دست امام زمان(عج) را حس می‌کنم...

همسرشهید

کانال شهید @shahidhojjat

شب شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها۹۴

بانک اطلاعات شهدای مدافع حـــــرم

 @Haram69

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی