شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

زیباترین قربانی

سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۰۲ ب.ظ


‍ 

ازهمان اوایل زندگی میدانستم عمر زندگیمان کوتاه است.سبک زندگی و منش علیرضاے عزیز گویای این بود که متاع وجودش را خدا خریدار است.نور شهدا در چهره اش کاملاً مشخص بود.

همیشه به او میگفتم:"صورت نازنینت را دوست دارم.این صورت زیبا دست تو امانت هست.

رنگ رخساره خبر میدهد از سر درون" ظاهر و چهره ی علیرضاے شهیدم مصداق این روایت از امیرالمومنین بود که فرمودند:" هیچکس چیزى را در باطن خویش پنهان نمى دارد مگر اینکه در سخنانى که از دهان او مى پرد، و در چهره و قیافه اش آشکار مى گردد"..

وقتی از زیبایی صورتش برایش میگفتم،از راز چشمان شهید همت برایم میگفت..

اینکه همسرشهید همت هم عاشق ان چشمان پاک و زیبای همسرش بود.و سرانجام همان چشمها،زیباترین قربانی در راه خدا شد..

میگفت:"توهم عاشق صورت من هستی..ممکنه خدا این صورت را برای قربانی انتخاب کنه."

وقتی این داستان را برایم میگفت طاقت شنیدنش را نداشتم..بسیار گریه میکردم..

این 25 روزی که سوریه بود مدام سفارش میکردم که مواظب امانتی من باش.

بعد از شهادتشون،وقتی بالای سر پیکر مطهرش رفتم ،و سر و  صورتش را نگاه کردم،دنیا روے سرم خراب شد.

گفتم این بود رسم امانتدارے؟؟

براثر اصابت ترکش آر پی جی به صورت و سر نازنین علیرضاے شهیدم ،جان ناقابل را تقدیم درگاه احدیت کرده بود..

خدا زیبایی را به او داد و خریدار اصلیش هم خودش شد.خدا به صورت او هم جمال داد هم کمال.

شهدا در راه خدا از زیباترین های زندگیشان گذشتند.

شهیدم دافع حرم علیرضا نوری

نقل از همسر شهید

@khadem_shohda

خــــادم الــشهــــدا


  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی