شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

لحظه ی شهادت ,شهید محسن فانوسی

چهارشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۲۴ ب.ظ


شهید تخریبچی بودن در تاریخ ٩آبان ٩۴ در روستاهای اطراف حلب در حین خنثی سازی تله انفجاری با قناصه تک تیر انداز به شهادت میرسند.

لحظه شهادت آقا محسن وقتی به طرفمون تیر اندازی شد دیدم ایشون خیلی آروم روی زمین نشست و بعد به پهلو دراز کشید؛من هم خودم رو روی زمین انداختم.

وقتی محسن رو صدا کردم دیدم جواب نمیده،حدوداً سه متر با هم فاصله داشتیم تا بلند شدم به طرف آقا محسن برم دوباره به طرف من تیراندازی شد و دقیقاً صدای تیرهایی  رو که از بغل سرم رد شد شنیدم و همونجا زمین گیر شدم.

خودم رو به صورت نشسته بالای سر محسن رسوندم و دیدم از ناحیه پیشانی مجروح شده و از هوش رفته،اولش فکر کردم همونجا شهید شده اما بعد از چند ثانیه دیدم چشمهاش باز شد و به طرف بالا نگاه میکرد و مدام پلک میزد ولی هر چی صداش میکردم جواب نمیداد تو همین حین آمبولانس رسید و دکتر اومد بالا سرمون و وقتی دید محسن چشمهاش بازه گفت:نگران نباش حالش خوبه و با برانکارد به آمبولانس منتقلش کردیم.

بعد از حدود یک ساعت خبر شهادت آقا محسن بهم رسید...

نمیدونم اون لحظه به چی نگاه میکرد اما صورتش خیلی مهربون و آروم شده بود.

 راوی: همرزم شهید 

شهید محسن فانوسی 

شهیدم دافع حرم 

کلنا عباسک یا زینب صلوات

خــــــــادم الـشــهدا

@khadem_shohda

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی