شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

 لحظه ای که خاطره انگیز و تکرار نشدنی است امروز  اتفاق افتاد .

 لحظه ای که شما همکلاسی های من با پدر و مادرتان اولین روز مدرسه را تجربه کردید 

شاید باباهایتان تا درب کلاس شما را بدرقه کنند و حال اینکه...

بابای من نیست.

گفته اند بابای من پیش خداست ....

بابای قهرمان من برای نجات مرزهای دین و عزت ما به میدان جنگ رفت. 

همه از شهامت او گفتند تا او به شهادت رسید.

من هم میخواهم مثل او الگو باشم، در درس در اخلاق و دینداری

بچه ها من آمدم 

امیرمحمد بدون بابا ولی با نشانه های بابا. 

مامان هم مردانه پشت سر من است. و با هم می آییم.

همه تان را دوست دارم.

سوم مهرماه نود و پنچ اولین روز مدرسه

امیرمحمد طهماسبی

 شهدای مدافع حرم قم

@sh_modafeharam_qom



  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی