شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

شهید مجتبی یداللهی

پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۵، ۰۳:۰۶ ب.ظ

هم رزم شهید مجتبی یداللهی : 

بعد از اقامه نماز جماعت  با کلی خنده و شوخی ناهار رو با همدیگر خوردیم و بعد از ناهار نشستیم با همدیگر صحبت کردیم که در بین صحبت ایشان یک مطلب کلی ذهن من رو به خودش مشغول کردو اون چنین گفت:

ما داشتیم باشوخی و خنده با هم صحبت میکردیم که ناگهان شهید با حالت جدی برگشت به من نگاه کرد و گفت: 

حاج مجتبی اگه زنده برگردم ایران و دوباره برگردم به سوریه دیگه مسیولیت نفرات رو قبول نمیکنم و نوکری رزمنده ها رو میکنم چون برای من تحمل این بار مسئولیت حفظ جان نفرات خیلی سخت است و من وقتی که میبینم از رزمنده های تحت امر من کسی مجروح میشود دیگر خواب و خوراک ندارم و از وقتی که به این منطقه امده ام تمام تلاشم بر این بوده است که از رزمنده های تحت امر من کسی مجروح و یا زخمی نشود.

و نحوه شهادت ایشان هم گویای این مطلب بود که در سنگر خط مقدم و در کنار پرسنل تحت امر خود به شهادت رسیدند .

آقا محمودرضا

  • دوستدار شهدا

مجتبی یداللهی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی