شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

نمازشب و شهدا

شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۵، ۰۴:۳۷ ب.ظ


شهید مدافع‌ حرم سید حمید طباطبایی 

در نیمه های شب خیلی زود برای نماز شب بیدار می شد.

من ساعت را کوک می کردم. 

قبل از آن یکی دو ساعت زودتر بیدار می شد.

 می گفتم چه خبر است بخواب که فردا می خواهی بروی سرکار، خسته ای.

می‌گفت: خدا گدا می خواهد و من باید گیرهایم را برطرف کنم .

 تا خداوند توفیق خدمت خالصانه و رزق شهادت را نصیب من کند.

گاهی اوقات با صدای گـــــریه ایشان بیـــــدار می شدم.

 حس می کنم که این ارتباط دو طرفه شده بود و خداوند بسیار ایشان را دوست می داشت. 

می‌گفت خدا راحت وصل می کند. 

ما هستیم که سیم مان گیر دارد و نمی توانیم خوب این ارتباط را برقرار کنیم...

 وقتی شهید شد بر روی پلاکاردها نوشتند: 

"سردار بی‌ادعا و سرباز ولایت سید حمید طباطبایی ‌مهر به فراق پایان داد!"

 شهادت ۹۱/۱۲/۴

خــــــــادم الشـــــهداء

 @khadem_shohda



  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی