شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

دل تنگتم ای تمام آرزویم ...

يكشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۵:۰۷ ب.ظ

ای همای آسمان بخت من 

از چه بر آتش کشیدی رخت من

بی تو لب را اشتیاق خنده نیست

مرغ اقبالم دگر تابنده نیست 

ای عقاب تیز چنگ آسمان 

گشته ای در زیر ابر غم نهان 

رفته ای اما خیالت با من است 

در دلم سینه ای پر شیون است

ای که بر خوان خدا مهمان شدی 

بردوعالم نور جاویدان شدی 

کاش من هم با توبودم همسفر

می زدم تا عرش اعلا بال و پر

ای رفیق نیمه راه من همسر مهربانم من را هم دریاب همسفر نمیخواهی ....

اربعین نزدیکه سال گذشته شب اربعین آسمونی  رفتی کربلا... 

امسال را بیا دنبالم باهم بریم... 

دل تنگتم ای تمام  آرزویم ...

ارسالی همسر شهید

شهید سجاد پورجباری

بیسیم چی

@bisimchi1

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی