شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

وصیت نامه شهید مدافع حرم رضا عادلی

دوشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۴:۵۰ ب.ظ

امام خامنه ای را تنها نگذارید که همه چیز در گوشه ی چشم ایشان نهفته است یا علی

بسم رب شهدا و صدیقین 

و این وصیت نامه را نوشتم شاید دیگر در میان شما نباشم زیاد اهل صحبت کردن نیستم اما بنا به تکلیف چند جمله ای با شما صحبت دارم.

ای کسانی که این نامه را میخوانید اگر مسائلی که به آنها اشاره میکنم و به آنها عمل نکنید بر خلاف مکتب امام حسین(ع) است, عمل کنید تا با آل بیت رسول خدا محشور  شوید ,ما اسلام را اینگونه درک کردیم اسلام واقعی یعنی قدم گذاشتن در نماز اول وقت و شکر نعمات الهی که بی منت به ما داده میشود. 

اسلام یعنی با رسول خدا و آل بیت ایشان و علی (ع) بیعت کردن و ثابت قدم ماندن, در این زمان که کفر آشکارا به نبرد با اسلام به میدان آمده ماندن ما شیعیان در خانه و پرداختن به زندگی دنیوی همیشه آزارم میداد سعادت را در این میدیدم که نبرد با کفر بیایم که همان یزیدیانی هستند که امام عاشقان سیدالشهدا را به شهادت رساندند و کارهای زشتی انجام دادند که هیچ وقت از یاد ما نمیرود چه کردند این یزیدیان با اهل بیت (س) ,بعد از کشتن امام حسین (ع) عمه سادات را به همراه بچه ها و کودکان زنجیر کردند و به اسیری بردند.

شهید مدافع حرم رضا عادلی

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۳)

این وصیتنامه شهید رضا عادلی از اهواز می باشد که در سال 94 در سوریه به فیض شهادت نائل آمدند.

یا علی

  • ی آنتی زایون
  • ببخشید اشتباه شد ایشون شهید سال 62هستن
    پاسخ:
    سلام علیکم . همین اسم با شهید مدافع هست شاید شهید دیگری هم با این اسم باشد ولی با همین اسم و عکس به عنوان شهید مدافع حرم است.
  • ی آنتی زایون
  • سلام
    یه وصیتنامه هم اینجاست که !
    http://isardehno.rzb.ir/112
     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی