شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

وصیت شهیدمدافع حرم ستار محمودی

شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۳۹ ق.ظ

از همسرم که همیشه همراه من در خط جهاد و ولایت بوده تشکر می کنم وحلالیت می طلبم .توصیه می کنم "زهرا" و "ابوالفضل" را در راه ولایت و مسیر اهل بیت بزرگ کرده و وقتی که بزرگ شدند به آن ها بگو که پدرتان عاشق امام خامنه ای عزیز بود و بگو که سخنرانی های آن بزرگوار را از اول تا آخر گوش می کرد و 

می گفت که صدایش آرام بخش جان من است.به آن ها بگو اگر آبرو و عزت و سربلندی می خواهند راهش راه ولایت و تبعیت محض از اوست. به آن ها بگو که چه قدر آنها را دوست داشتم ولی برای مولایم و رهبرم آن قدر ارزش قائلم که جانم را فدایش می کنم.

شهادت :  ۱۶ آذر ۹۴ - لاذقیه سوریه

برادر شهید دفاع مقدس عبدالرسول محمودی

@bisimchi1

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی