شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

دلنوشته فرزند شهید محمودی

شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۶:۴۸ ب.ظ


پدر شهیدم به حاج قاسم بگو فرزندان شهدا برای شهادت ساخته شده اند..

 فرزندشهید محمودی در دلنوشته ای برای پدر شهیدش گفت:به حاج قاسم سلیمانی رفیق دوران دفاع مقدس خود هم شما بفرمایید هرچه فرزند شهید هست جمع کند و همه را اعزام کنند این فرزندان شهید جز این ساخته نشده اند. مارا نه به پست نیازی هست نه به مال دنیا!بهتر که برویم به پدرانمان بپیوندیم منتظرند.

شهدا عندربهم یرزقونند و شاید ماهم آنجا آقازاده بحساب آمدیم.

درد دل یک فرزند شهید باپدر شهیدش بعد از پیامی که مقام معظم رهبری که به فرزندان شهدا فرمودند بمانید و به نظام خدمت کنید.(در پاسخ به درخواست اعزام به جمع مدافعان حرم)

سلام بابا جان، خیلی دلم برایت تنگ شده است ، رفتی وفدایی شده وخدارا شاکرم که سایه رهبرم بالای سرم هست وهمواره میگویم رسم در مسیر شهدا گوش به فرمان بودن به مقام عظمای ولایت است، جانم به فدایش ، ما جان برکفان نظامیم وهمیشه آماده لبیک بر کلام ناب حضرت آیت الله امام خامنه ای هستیم، با یک اشاره همچون شما آماده تقدیم جان بی منت خود هستیم.

ولیکن باید گفت پدر جان، هستند دوستانی که هنوز شهادت نصیبشان نشده و همچنان منتظرند که توفیقشان شود ومانیز از آن زمره ایم که زودتر بر سفره شما باشیم ودستی برسرمان بکشید، واز سوی دیگر نیزهنوز هستند آقازاده ها یعنی زاده همان آقاها که در آن زمان هم دلشان به حال فرزندانشان سوخت و گفتند مگر میشود فرزند ٦ماهه را تنها گذاشت و به جبهه رفت ، حضور درپشت جبهه هم خدمت است ودر خانه برایشان دعا میکنیم ،ماندند و فرزندانشان حالا شده آقا زاده،بله بابا جان ، وحالا با پشتیبانی پدران جبهه نرفته ومدعی خود ، به راحتی امثال ماها را کنار گذاشته وشدند داعیه در خدمت در برخی پست های کلیدی وبرای ما دم از راه شهدا میزنند.مگر خدمت به این نظام کار هر نامحرمی هست؟نه

و واقعاًدوستان به ظاهر دوست نگذاشتند حرف امام خوبمان

 سید روح الله الموسوی الخمینی

 که فرمودند:

((نگذارید این انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان بیفتد))

روی زمین بماند و پست های کلیدی و حساس و وزارتخانه ای و نفتی و صادرات و واردات وانحصارهاومایحتاج کشور و مردم یعنی کلا اموری که به حقوق و درآمد نجومی ربطی دارد به دست نااهلان بیفتند و خداروشکر همه عزیزان اهلند و محرم.

بابای شهیدم امثال فرزندان شهید قنواتی هاباید بروند،خدا رحمت کند پدر شهیدش را،راست میگوید اصلا مارو درست کردن برای اینکه برویم این تکفیری هارو بزنیم،

به حاج قاسم سلیمانی رفیق دوران دفاع مقدس خود هم شما بفرمایید هرچه فرزند شهید هست جمع کند و همه را اعزام کنند این فرزندان شهید جز این ساخته نشده اند. مارا نه به پست نیازی هست نه به مال دنیا!بهتر که برویم به پدرانمان بپیوندیم منتظرند.

شهدا عندربهم یرزقونند

 و شاید ماهم آنجا آقازاده بحساب آمدیم.

@khadem_shohda

خــــادم الــشهــــدا


  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی