شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی


دلنوشته ی رزمنده ی مدافع حرم ابویحیی ،

در فــراق دوستان ِ شهیدش

این روزهآ بیشتر از هر زمان ِ دیگـــری,

دلم روانه ی زینبیه میشود ،

و به یاد ِنوای دسته جمعی بچه ها بر گـِرد ِ ضریح ِبی بی

زمزمه میکنم :

هوای این روزای من هوای سنگره ...

و هنوز صدای شهید مرتضی کریمی در گوشم نجوا میکند این نوا را ...

کـآش میتوانستم ، 

لبخند شهید محمد آژند، 

متانت ِشهید محمد اینانلو، 

اخلاص شهید امیرعلی محمدیان،

سـادگی شهید رضا عباسی،

 مهربانی و ادب ِشهید علیرضا مرادی 

را یکبار دیگر تجربه کنم ...

چه آتشی در وجودم انداخته، پروازِ این پرستوها ...

روزهایی نه چندان دور ،

شرهانی ،فکه وشلمچه ،سکوی پرواز بود

و امـروز خناصر و الحاضر ...

رُفقـآ ! دلتنگم برایتان ...

من در جمع ِ شما ، ایمان ِ شهید همت را دیدم ...

استواری شهید باکری را تجربه کردم ...

شجاعت ِشهید خرازی را نیز هم ...

من پابه پای شما ،تا قله های عشق و عرفان آمـدم ،

و بعد از پروازتان ،تازه فهمیـدم فرسنگها راه ،با شما فاصله دارم ...

کآش  آوینی بود تا امـروز هم

به یاد ِسوم خرداد و آزادی خرمشهر ، 

پا به پای رزمندگآن ِمدافع حرم ،

آزادی ِکوچه پس کوچه های نُبـُل و 

الزهرا را ،

برایمان به تصویر می کشید ...

کاش آوینی میآمد همراه ِدوربینش ،

و از پیکار ِشیران ِ سیدعلی ،

در پشت ِخاکریزها و سنگرهای

 خان طومان ،حُمص و اَلعِیس ،

روایتِ فتح دیگری ، رقم میزد ...

خدا را بر این محنت شاکرم که در این بـُرهِه از زمآن ،

که آلودگی ِدنیـآ ، بیداد میکند ،

لباس رزم بر تنم پوشاند تا در پناه ِ 

زینب ایمن باشم

و شدم جیره خوار ِ دخترِ بوتراب ...

آری !

من همچنان کنار ِ بابُ الشهادة ،

ایستآده ام به انتظار ِ اِذن ِ دخول...

کاش میشد عُمر ِ خود را هدیه میدادم به

 زینب (س) 

زندگی را دوست دارم... اما !

حـَـرَمش را بیشتر...

صل الله و علیک یا عقیلةالطالبین...

ادرکنی یا زینب ...

@khadem_shohda

خــــادم الــشهــــدا


  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی