شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

چی شد یهو پرواز کرد؟!

شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۵، ۰۵:۲۸ ب.ظ

 

همه تعجب کرده بودن که محمد با این همه شیطنت و شر بودن و کارای خاص خودش که خواص میدونن چیه؛ چی شد که شهید شد!

میگفتن ما که ندیدیم تغییر کنه! چی شد یهو پرواز کرد؟!

یادمه دهه اول محرم که با هم بودیم یه شب ما با رفقامون مهمون اونا شدیم و عزاداری میکردیم

وسط شور بودیم، هر کی تو حال خودش بود؛ دیدم یه سایه ی آشنا پیشم وایساده تو حال خودشه داره مستی میکنه...

یکم دقت کردم دیدم محمد رضاست

ته دلم لرزید...

گفتم عجب حالی داره

دلم لرزید گفتم نکنه شهید بشه؟؟

به خودم گفتم نه بابا این هیچیش نمیشه

تو همین فکرا بودم ته دلم گفتم خدا رحم کنه میترسم شهید بشه با این حالش...

چنان زجه میزد، گریه میکرد که مو به تنم راست شد...

بعد عزاداری تو سر و کله ی هم زدیم، چایی خوردیم و برگشتم؛ ولی تو فکر بودم...

یادمه بهم میگفت: "شهید بشی بنر بزنم برات تو دانشگاه، بشم رفیق شهید"

الان میگم کجایی داداش! که جامون عوض شده...

خوش به حال تو و بد به حال من...

نقل از دوست شهید محمدرضا دهقان امیر

@Shahid_Dehghan

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی