شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

گفتگو با برادر شهید بیضایی ۲

يكشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۵، ۰۷:۱۶ ب.ظ

شهید چه خصوصیات اخلاقی داشتن؟

از رابطه شهید و کوثر برایمان بگوئید.

یک دختر دوساله دارد که نامش «کوثر» است. دخترش را خیلی دوست داشت طوری که هر روز به دوستانش که دختر داشتند زنگ می‌زد و می‌گفت دخترم اینقدر -با دست نشان می‌دهد- بزرگ شده. وقتی به پدرم زنگ می‌زد همه‌اش از کوثر می‌گفت. خیلی دوستش داشت. بار آخر موقع رفتن به یکی از دوستانش گفته بود «این بار دیگر از کوثرم بریدم». یکی از دفعاتی که برگشته بود به من گفت که بعضی وقت‌ها در تیررس تکفیری‌ها گیر می افتیم و گاهی مجبور شده‌ام که این مسیر را بدوم. مثلا از پشت یک دیوار تا دیوار دیگر مسافتی را بدوم؛ می‌گفت در آن مسافت چند متری کوثر می‌آید جلوی چشمانم. این‌ها را می‌گفت تا به من بفهماند که اینجوری و با وابستگی‌ها مثل وابستگی به فرزند نمی‌شود شهید.

الگوی ایشون در زندگی کدام بزرگ یا بزرگواران بودند؟ چرا؟

محمودرضا بشکل تابلویى، شهداى دفاع مقدس رو الگو گرفته بود! شهید همت و البته این اواخر فرمانده ی خودش، حاج قاسم رو در کار سخت و بدون چشم داشت براى خدا نصب العین گرفته بود.

چه رفتارها و کارهایی مورد پسندشون نبود؟ از چه چیزهایی ناراحت میشدند؟

اینم باید از کسانى که نزدیک بودند به محمودرضا مثل همسنگرها و همینطور همسر معززش بپرسید. تا جایى که من دیده بودم، از "حرام" شدیدا پرهیز داشت. چه فعل حرام و چه  مال حرام، ناراحتش مى کرد. اینو خودم دیده بودم. از شنیدن بدگویى ها و اراجیف بدخواهان و حاسدان در مورد امام خامنه اى هم بشدت ناراحت میشد.

خواسته ی تک تک اعضای خانواده ی محترم این شهید بزرگوار از جوانان و مردم، اعم از برادران و خواهران چیست؟

من فقط به نوبه خودم مى تونم خواسته اى داشته باشم و اون اینه که براى شناختِ بیشترِ این شهدا و جبهه ی غریبشون همه در بدست آوردنِ شناختِ کامل از امام (ره) تلاش کنن. مدتیه که امامِ مبارزه و سازش ناپذیر و مظلوم دوست و ظالم ستیزِ ما به فراموشى سپرده شده. این خطر بزرگیه که جبهه ی محمودرضاها و شناختِ محمودرضاها رو تهدید مى کنه. بدون شناختِ درست از امام (ره) شناختِ جبهه ی مقاومت و شهداى اون محاله.

با نهایت تقدیر و سپاس از اینکه وقت با ارزشتون رو در اختیار ما علاقمندان گذاشتید، اجرتون با سالار شهیدان

امید که رهرو این غیورمردان باشیم.

همگی از خداوند برای همه ی شما خانواده گرامیِ شهیدِ عزیز، صبر زینبی خواستاریم، شما هم لطفا ما رو دعا بفرمایید.

@molazemanharam69

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی