شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

سال نو مبارک زیباترین اتفاق زندگی من

يكشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۱۰ ب.ظ

برگ تقویم دیگری ورق خورد ..

چهار فصل دیگر گذشت و

هیچ چیز سخت تر و تلخ تر از این نبود.

باز هم سال جدید و نبود یارهمیشگی من؛زندگی خدایی که چه زیبا آغاز شد و محمدم برای آرامش من و امثال من فدایی شد ..

سلامی به گرمای خورشید بهاری

به عزیزترین فرد زندگی ام که همیشه و هرجا در کنارمن بوده و هست ..

محمدم ؛

سال نو در راه است و من این سال را

نیز بدون همراهی تو پشت سر گذاشتم .. هرچند سخت گذشت اما من هر لحظه

محکم تر از قبل ایستاده ام تا به همه ثابت کنم ساداتِ محمد تنها که نیست

بلکه محمدش ، یار همیشگی اش

بیشتر از قبل درکنارش ایستاده ..

دلبندم ؛ دومین بهارنبودنت رو به آغازاست

و ساداتت این دلتنگی را تنها با تو به پایان میرساند ..

امسال هم سال تحویل را در کنارت هستم در مزار شهدا

همان قرار همیشگی که داریم باهم در همانجا ..

بیا و بهترین سال را برایم رقم بزن روزهای بدون تو سخت ، اما میگذرد😔..

راستی محمدم

عیدی امسال من فراموش نشود

آخرین دعاهای من در سالهای پایانی 95

این است که انشاالله امسال ظهور مهدی فاطمه باشد

و تو نیز در زمان ظهور در رکاب ایشان فرماندهی سپاه حضرت را داشته باشی

و من نیز در کنار تو در رکاب حضرتش باشیم ..

در این هوای بهاری

هوایم را داشته باش که بی هوا

به نگاه مهربانت محتاجم ..

سال نو مبارک زیباترین اتفاق زندگی من

دلنوشته همسر شهید

محمد کامران


  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی