شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

حاج رضا فرزانه در اخلاق و سیره رفتاری هم برجسته بود

سه شنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۷:۰۸ ب.ظ

 شهیدرضا فرزانه 

 آغاز : ۴۳/۳/۲۲

 محل تولد: تهران

 تحصیلات: فوق دیپلم

 متأهل و دارای۳فرزند پسر

 پرواز: ۲۲بهمن ۱۳۹۴

 جاویدالاثر

از بسیجیان فعال مسجد امام جعفرصادق(ع) مهرآبادجنوبی

 جانباز دوران دفاع مقدس

 خاطرات :

مادر شهید: آقا رضا از پارتی بازی خوشش نمی آمد.بعد از جنگ که برادرش میخواست سربازی برود،هیچ اقدامی نکرد و برادرش سرباز ارتش شد و دوسال در دهلران خدمت کرد.من خیلی ناراحت شدم و گفتم: چرا هوای برادرت را نداشتی. می آوردیش پیش خودت خدمت کند.او هم گفت نخواستم از موقعیت سوءاستفاده کنم.تو راضی هستی آن دنیا گیر بیفتم.راضی هستی آتش جهنم به من برسد؟

دوست و همرزم شهید: سردار شهید حاج رضا فرزانه در اخلاق و سیره رفتاری هم برجسته بود. بعد از دوران دفاع مقدس، تقوای او به شدت افزایش پیدا کرد و در کنار تقوای برگرفته از دوران دفاع مقدس، تلاش‌های زیادی داشت و همین در افزایش تقوای او موثر بود. ما در راهیان_نور هم شاهد بودیم که ایشان با وجود مسئولیت‌های مختلفی که داشت نماز شبش ترک نمی‌شدو انس و استمرار در قرائت قرآن و نماز داشت. اخلاق و راستگویی او برای همه جوانان در راهیان نور درس بزرگی بود.

 برای شادی روح این شهید بزرگوار صلوات .

کانال جاماندگان قافله شهدا 

@jamondegan

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی