شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

شهدا وروز قدس

آقا مصطفی شرکت در راهپیمایی رو از واجبات میدانستند و حتی اگر مریض بودیم، اصرار داشتند که فقط چند قدم هم که شده، در این کار شرکت کنیم.

یادمه وقتی امیرعلی فقط چند ماهش بود، شب راهپیمایی روز قدس آقا مصطفی نشست و منو راضی کرد که فردایش در راهیمایی شرکت کنم. بهم گفت خودم امیرعلی رو میگیرم که شما اذیت نشید...

روز قدس، اقا مصطفی ، امیر علی رو با خودش برد، بااینکه بعدا فهمیدم خیلی هم اذیت شده ولی اعتقادی که داشت براش خیلی مهم بود و خودش اصلا از سختی اون روز برام نگفت و فقط از من بابت این همراهی تشکر کرد.

اصلا این اصرار و تلاشش برای حضور حداکثری در راهپیمایی ها فقط مربوط به خانواده خودش نبود. همیشه شب قبل از راهپیمایی با افراد فامیل و دوستان تماس میگرفت و همه رو تشویق به این حضور میکرد و حتی به کسانی که مشکل رفت و آمد داشتند میگفت که خودم دنبالتان می آیم. گاهی دو سرویس می رفت و عده ای رو به مسیر راهپیمایی می آورد. مخصوصا برای حضور کودکان و نوجوانان خیلی تلاش میکرد.

همسرشهیدمدافع حرم مصطفی عارفی

https://telegram.me/joinchat/B0bupz1QIYZDQntEl0ChxA

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی