شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

سرباز همه سنگرها

شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۵:۱۸ ب.ظ

همسرم برای تعویض روغن ماشینش  از مارک ایرانی استفاده میکرد. 

یک روز رفته بود برای تعویض روغن، وقتی برگشت گفت:به مغازه دار گفتم: برای من روغن مارک ایرانی بریز.. مغازه دار گفت: روغن ایرانی ماشینت رو داغون میکنه. منم در جوابش گفتم: بذار ماشین من داغون بشه ولی حداقل یک جوون_ایرانی بره سر کار. 

مغازه دار که تحت تاثیر قرار گرفته وگفته بود: از این به بعد به مشتری هایم  پیشنهاد میکنم به جای مارک خارجی از مارک ایرانی استفاده کنند

روای: همسر شهید مدافع حرم

حجت باقری 

اهل عمل باشیم

سنگر حمایت ازتولیدملی

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی