شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

دو بخش دارد : با ... با ... که می شود

سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۶، ۰۷:۰۷ ب.ظ


دو بخش دارد : با ... با ... که می شود 

بابا

همین که هست در آن قاب عکس ، آن بالا

همین که نیست که همبازی ام شود گاهی

اتاق با نفسش گر بگیرد از گرما

همین که نیست که کشتی بگیرد او با من

و گاه لج کنم و بد شوم و او دعوا ...

همین که نیست که با هم به مدرسه برویم.

و یا به مسجد ، هیئت ، خرید یا هرجا

چرا زقاب تکانی نمی خوری ای مرد

چرا سراغ نمی گیری از من تنها

به گریه سر روی زانو نهاد و خوابش برد

و قاب عکس زمین خورد مثل یک رؤیا

نشسته بود پدر در کنار او با شوق

و بوسه می زد و می گفت مرد من بر پا !

ببین کنار تو هستم بلند شو خوش خواب

آهای مرد حسابی بگیر دستم را

فاطمه ثــــنا دارابی 

محمد حسین دارابی 

شهیدمدافع حرم پاسدار حسین دارابی 

 کانال شهید مدافع حرم حسین دارابی :                  

 @shahiddarabi

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی