شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

باید حرف را عملی کنم تا شاگردانم هم یاد بگیرند

پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۶، ۰۷:۳۳ ب.ظ


 پدرشهیدمدافع حرم مهدی طهماسبی:

 یک بار آمده بود و اصرار می کرد که من باید دست و پای شما و مادر  را ببوسم .

 هرچه گفتم پسرم  نیازی نیست  ؛اما قبول نکرد. 

گفتم مهدی جان خبری شده 

گفت: نه بابا  امروز به دانشجوهایم گفتم که حتما  رفتند خانه ، دست_پدر_و_مادرشان_را_ببوسند. 

من باید این حرف را عملی کنم تا شاگردانم هم یاد بگیرند . آن روز مهدی کف پای من و مادرش را بوسید.

 @Agamahmoodreza

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی