شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

بلوغ معنوی

پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۶، ۰۷:۳۰ ب.ظ


شهید مدافع حرم محمدحسین محمدخانى (حاج عمار) به روایت همسر گرامى شهید؛

بسم رب الشهداء و الصدیقین

وقتی سوریه بود به خاطر اینکه ما را نگران نکند چیزی از آن‌جا نمی‌گفت، اما وقتی برمی‌گشت، جسته‌گریخته حرف‌هایی می‌زد. می‌گفت آن‌جا به وضوح، حضور امام زمان (عج) را درک می‌کنی. می‌گفت مثل شب عاشورا که امام حسین (ع) دو انگشت‌ مبارک‌شان را باز نگه‌داشتند و جایگاه یاران‌شان را توی بهشت به آن‌ها نشان دادند، توی سوریه امام زمان (عج) این کار را می‌کنند. 

می‌گفت توی جنگ تحمیلی اگرچه خیلی‌ها برای دفاع از اسلام به جبهه‌ها رفتند، اما در این بین مسئله حفاظت از خاک و وطن هم در میان بود، اما آن‌جا مسئله همه بچه‌ها فقط حفاظت از کیان اسلام و حریم آل‌الله است. همین است که باعث شده اخلاص بچه‌ها آن‌قدر بالا برود که فقط خدا را ببینند و بس!

با چنان شور و حالی از آن‌جا تعریف می‌کرد که می‌شد فهمید چه‌قدر با هم خوش هستند. توی این رفتن و آمدن‌ها رشد و بلوغ معنوی خاصی توی محمدحسین می‌دیدم. تغییراتی که مشخص بود دارد او را از قیل و قال این دنیا می‌کَند. او را هر بار جسورتر از دفعه قبل می‌دیدم.

 @labbaykeyazeinab

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی