شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

روزنوشت یک شهید مدافع حرم

سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۳۷ ب.ظ

دلم تنگ شده برای خانواده ام. اسم نمی برم همه. ولی امروز و دیروز دلم برای الهه خیلی تنگ شده. الهه بابا الهی بابا فدات بشه دخترم.

شهید مدافع حرم لشکر فاطمیون محمدرضا زاهدی به سال 1364 متولد شد. این شهید عزیز با آغاز درگیری های سوریه و ناامنی ای که تکفیری ها برای مردم مظلوم سوریه ایجاد کرده بودند به این سرزمین هجرت کرد و در پاییز سال 95 حین مبارزه به شهادت رسید. از شهید زاهدی دو فرزند به نام الهه و الناز یادگار ماند.

آنچه خواهید خواند دست‌نوشته ایست از این شهید مدافع حرم که از دلتنگی برای دخترش می‌گوید:

به نام خداوند بزرگ

3/6/1395

از خداوند بزرگ تشکر می کنم برای اینکه منو برای کاری خوب دعوت کرد. کاری که لیاقت اش را هر انسان دیگری نداره. و اسم منو نوشت توی دفتر مدافعان حرم.

و از حضرت زینب بی‌بی جانم تشکر می کنم که مهر آخر رو زد و منو قبول کرد تا برم پابوس و یکی از کسانی باشم که اون دنیا پیش امام حسین شرمنده نباشم.

الان ساعت تقریبا 6 بعد از ظهر است. امروز خیلی خسته شده و پاهام سه جا تاول زده چون رفتیم کوه برای آموزش کمین. و تقریبا 13 یا 14 کیلومتر توی کوه و بیابون پیاده روی کردیم.

از ساعت 4-4/5 عصر تو رفتن و آمدن بودیم. یعنی بعد از بیدار شدن و صبحانه خوردن راه افتادیم و ساعت 2/5 برگشتیم.

دلم تنگ شده برای خانواده ام. اسم نمی برم همه. ولی امروز و دیروز دلم برای الهه خیلی تنگ شده. الهه بابا. الهی بابا فدات بشه دخترم.

انشاءالله اگه خدا خواست که برگشتم دلم می‌خواد بگیرم تو بغلم و نوازشت کنم دخترم.

منبع: دفاع پرس

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی