شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

همسرم برای زنده نگه داشتن اسلام به سوریه رفت

شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۵۳ ب.ظ

همسرم برای زنده نگه داشتن اسلام به سوریه رفت /تاکید اصلی شهید تبعیت از محور ولایت فقیه بود

همسر شهید مدافع حرم محمد جمالی گفت : هدف همسرم از حضور در سوریه دفاع از حریم ولایت و زنده نگه داشتن اسلام بود و بر این اعتقاد داشت که دفاع از اسلام مرز نمی شناسد و باید برای دفاع از اسلام در سوریه ، لبنان و ... جان خود را فدا کرد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  کرمان۱۴۰۰ ؛ شهید مدافع حرم سردار حاج محمد جمالی‌ پاقلعه در سال ۱۳۴۲ در روستای پاقلعه از توابع شهربابک استان کرمان چشم به جهان گشود. وی یکی از فرماندهان سپاه ثارالله کرمان و به عنوان یکی از پر آوازه ترین فرمانده محورهای خط شکن جبهه های نبرد حق علیه باطل نام آوری های بسیاری را کسب نمود و در عملیات های متعددی شرکت داشت.

با جدی شدن حضور تروریست ها در سوریه و لزوم دفاع از حرم مطهر حضرت زینب(س) و مسلمانان بی پناه سوری سردار جمالی علیرغم سمت های مدیریتی تصمیم گرفت مدافع حریم حرم حضرت زینب (س) باشد و در تاریخ ۱۲ آبان ۱۳۹۲ در شهر دمشق سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مریم جمالی همسر شهید مدافع حرم محمد جمالی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : هدف همسرم از حضور در سوریه دفاع از حریم ولایت و زنده نگه داشتن اسلام بود و بر این اعتقاد داشت که دفاع از اسلام مرز نمی شناسد و باید برای دفاع از اسلام در سوریه ، لبنان و ... جان خود را فدا کرد  .

وی گفت : شهید جمالی در دوره اول به مدت ۵۵ روز در سوریه حضور داشتند و بعد به مدت ۲ هفته به کرمان آمدند و دوباره به سوریه رفتند که این دوره تنها ۴ روز به طول انجامید و ایشان به شهادت رسیدند .

همسر شهید مدافع حرم جمالی با بیان این که تاکید اصلی شهید تبعیت از محور ولایت فقیه بود ، تشریح کرد : شهید ارادت خاصی به ولایت فقیه داشت و نبود ولی فقیه آگاه در سایر کشورها را دلیل اصلی مشکلات و ناامنی در آن ها می دانست .

جمالی افزود : شهید جمالی در روزهای آخری که در کرمان بودند بیشتر حول محور شهادت صحبت می کردند و به نوعی می دانستند که به شهادت می رسند و از سوی دیگر هم به ما توصیه می کردند که بعد از شهادت من صبور باشید .

وی ادامه داد : شهید همواره بر این تاکید داشت همانطور که حضرت زینب (س) از ولی فقیه زمان خود تبعیت کردند ما هم به نوبه خود باید بصیرت داشته و پشتیبان ولی فقیه خود باشیم و او را از خودمان راضی نگه داریم .

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی