شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی


دلم تنگ شهیدانی ست ؛؛

که مرا از بهر خویش نمی

 خواهند..

دلم تنگ شهیدانی ست ؛؛

که مرا با رسم خویش می

 خواهند..

دلم تنگ همانان است ؛؛ 

که با پای خویش رفتند و با هزارن تابوت برگشتند..

دلم تنگ همانان است ؛؛

 که از بهر حفظ من از جان خویش بگذشتند...

نه تنها منتی برمن ندارند ؛؛ که منتم را هم خریدارند...

دلم تنگ همانان است ؛؛

دلم تنگ ستارگان خاکی از افلاک برگشته است.

دلم تنگ شهیدانِ مدافعان حرم است..

اللهم ارزقنا توفیق الشهاده فی سبیلک..

@ra_sooll

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی