شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

باادب

پنجشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۷، ۰۷:۵۸ ب.ظ


از آنجایی که من آدم شوخ طبعی هستم, تقریبا باهمه بچه ها شوخی می کنم .معمولا در جو شوخی مرزهای ادب از بین می رود و افراد باهم راحت هستند. این مساله اما در محمدحسن صدق نمی کرد و واقعا برای من جالب بود .با اینکه زیاد با محمدحسن شوخی می کردم ,اما هیچ وقت به من که چند سال از او بزرگتر بودم بی احترامی و بی ادبی نکرد و این برای من درس بود .

به نقل از دوستان شهید رسول خلیلی 

@ra_sooll

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی