شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

مهدی زهرایی بود

سه شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۷، ۰۷:۳۹ ب.ظ


برای اول راهنمایی که می‌خواستم مهدی را ثبت‌نام کنم، اتفاقی پیش آمد که متوجه ارادت خاص او به حضرت زهرا  شدم در آن زمان، برای ثبت‌نام به منطقه‌ سکونت دانش‌آموز دقت می‌کردند با مهدی صبح برای ثبت‌نام حرکت کردیم موقع حرکت متوجه شدم مهدی تسبیحی را در جیبش گذاشت به مدرسه رفتیم مدیر یا ناظم مدرسه که نشسته بود از مهدی سؤالاتی پرسید و کارنامه‌اش را نگاه کرد از قاری و حافظ قرآن بودن مهدی هم تمجید کرد گفت «صابری برو یک پوشه بخر و بیاور » مهدی رفت، پوشه خرید و آمد به راحتی مهدی را ثبت‌نام کردندبیرون که آمدیم متعجب به مهدی گفتم «چی شد که به راحتی و بدون هیچ دغدغه‌ای ثبت‌نام را انجام دادند» مهدی گفت «مامان من از خانه تا اینجا برای خشنودی حضرت زهرا س صلوات فرستادم» آنجا متوجه شدم که مهدی پسر مقیدی است و ارادت خاصی به حضرت زهرا س دارد الان که فکر می‌کنم می‌بینم مهدی زهرایی بود و فدایی نوه‌شان، حضرت رقیه س و دخترشان حضرت زینب س شد

راوے:مادرشهید مدافع‌حرم

مهدےصابرے

سالروز شهادت

@modafeonharem

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی