شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

خاطره ای از شهید رضا حاجی زاده

جمعه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۷، ۰۷:۳۴ ب.ظ


مراسم عروسی ما به خواست خودمان نیمه شعبان برگزار شد و من حجاب کامل داشتم.  

جالب است بگویم وقتی فیلم بردار داخل آمد و از من پرسید چه آرزویی داری؟و من می دانستم رضا دوست دارد شهید شود،چون بارها گفته بود  من هم در جواب فیلم بردار گفتم :

ان شالله عاقبت ما ختم به  شـهـادتـ بشود،

من رضا را خیلی دوستـ داشتم فکر مے کنم عشـق ما خیلی خاص بود.

بعد از رضا پرسید چه آرزویے داری؟ گفت همین که خانوم گفت. 

شهـید رضـا حاجی زاده

به روایت همسـر شهید

   @modafeonharem

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی