شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

مصطفی دلش به خاطر رنجش امام زمان لرزیده بود

دوشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۵:۴۷ ب.ظ


مادر بزرگوار شهید مصطفی صدرزاده :

ماه رمضان سال 91، برای خرید به بازار رفتم. وقتی می دیدم خیلی ها به راحتی در ملا عام روزه خواری می کنند، بسیار ناراحت و عصبانی شدم، تا جایی که حتی قدرت خرید نداشتم و دست خالی به خانه برگشتم. 

مصطفی وقتی مرا دید با تعجب گفت:

«به این سرعت خرید کردید؟» 

گفتم: «اصلا دست و دلم به خرید کردن نرفت.» و جریان را برایش تعریف کردم. 

مصطفی سری تکان داد و گفت:

«کسی که روزه خواری می کند در واقع دارد با خدا علنی می جنگد، چون خداوند برای کسانی که روزه خواری در ملا عام میکنند حد معین کرده است.

حالا فکر کنید با این کار چقدر دل امام_زمان به درد می آید. قربون دل آقا بشم.» 

 من آن روز ناراحتی ام به خاطر نادیده گرفته شدن قانون بود 

و مصطفی دلش به خاطر رنجش امام زمان لرزیده بود.

 @Agamahmoodreza

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی