شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

مَحرَمِ این خانواده و ساداتم...

پنجشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۵:۳۵ ب.ظ


‌شھید مدافع حرم حسین هریری

ولادت: 1368/08/03

شھادت: 1395/08/22

مزار:مشھد - بھشت رضا(ع) بلوک 15

خاطره ای از همسر شهید که از "سادات" هستند:

ایشون قبل از ازدواج هم یک بار دیگه به سوریه اعزام شده بودند و به مدت سه ماه افتخار نوکری بی بی جان را داشتند.

بعد از گذشت مدتی از برگشت ایشون، با یکی از دوستانشون دیدار داشتند.

شهید میگفتند:

من از ایشون که سید بودند خواستم دعا کنند تا دوباره برای دفاع از حرم عمه جان سادات اعزام شوم

دوست ایشان در جواب گفتند بودند:

دعا نمیکنم که بروی سوریه  دعا میکنم مَحرَمِ این خانواده شوی تا طعم شیرین دفاع را آنجا بهتر درک کنی و بعد اعزام شوی.

شهید بعد از ازدواجمون  به من گفتند:

دعای ایشان مستجاب شد و مَحرَمِ سادات شدم و الان باید بروم و شروع کردند به خواندن نوحه خوانی حاج آقا سیدرضا نریمانی

منم باید برم؛آره برم سرم بره...

نزارم هیچ حرومی طرف حرم بره

از این ماجرا گذشت تا اینکه اولین بار بعد ازدواجمان اعزام شدند و رفتند.

بعد از اعزام یک روز با من تماس گرفتند و گفتند:

این بار چقدر دفاع از حرمین داره بهم میچسبه.

خیلی خوشحال بودند و گفتند:

چقدر خوبه که این دفعه مَحرَمِ این خانواده و ساداتم...

@modafeonharem

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی