شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

مطمئن بودم همسرم شهید می‌شود

شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۵۷ ب.ظ


همسرم خصوصیات اخلاقی که داشت اطرافیان می‌گفتند قیافه‌اش شبیه شهداست می‌گفت اگر من شهید نشوم اینطور که همه می‌گویند آبروم میرود محمد شخصیت آرام،صبور وباحوصله ای داشت همه ی خوبی هارا با هم داشت و درعین حال که فوق العاده مومن بود ،خیلی به روز بود آدمی نبود که در مسئله مذهبی تند باشد همیشه آرامش داشت هیچگاه درکاری اجبار نداشت ۱۵سال که با او زندگی کردم صدای بلند همسرم را نشنیدم عشقی که او به شهادت داشت مانع میشد بگویم ماراتنها نگذار،اما انتظار داشتم أین دفعه برگردد  بعضی اوقات حلالیت می خواست میگفت آخرش شهادت  است و مهم عاقبت بخیریست وقتی در سوریه بود از وضعیت آنجا می پرسیدم و میگفت نگران نباشید همه چیز امن و امان است من هم می‌گفتم زودتر برگرد و آنجا نمان  عید که راهیان نور جنوب بودیم چون محمدخادم ‌الشهدا بود ، قبل و بعد از عید جنوب بودیم و برای شهدای مدافع حرم کلیپ می‌گذاشت و میگفت دعا کنید سال بعد عکس من هم کنار شهدا باشد مطمئن بودم همسرم شهید می‌شود ، اهداف بلندی داشت اما اینکه این قدر زود شهید شود تصور نمی‌کردم.

راوے:همسرشهید جاویدالاثر

مدافع‌حرم محمدبلباسے

@modafeonharem

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی