شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

 حقاً محمودرضا هرچه پیدا کرد پای بساط امام حسین علیه السلام پیدا کرد دکتر احمدرضا بیضائی :ما باید ایمان به اسلام را وارد قلب کنیم و در این راه بزرگترین الگوی ما امام حسین(ع) و شهدای کربلا هستند. محمودرضا جزو پرورشیافتگان فرهنگ دفاع مقدس است و هرگز جو گیر نشده و چشم و گوش بسته وارد میدان نشد بلکه بافت دفاع مقدس و مبانی آن را شناخته بود و بدون تردید و با شناخت وارد معرکه شد. من از کودکی با محمودرضا بودم و شاهد رشد او بودم و با قاطعیت می گویم که نقطه ی اتکایش دفاع مقدس و فرهنگ مقاومت بود.  محمودرضا ! قطعا جزو اصحاب آخرالزمانی سیدالشهداست که اگر در کربلا هم بود می ایستاد و من به این یقین دارم. @Agamahmoodreza

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی