شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

شهید مدافع حرم سید مجتبی ابوالقاسمی  شرمنده ام که از غم زینب سلام الله علیها نمرده ام! تمام قد رو به رویم ایستاده بود نزدیک رفتم و سلام کردم ... جواب سلامم را داد .... پرسیدم ‌: سیدجان!به آنچه خواستی رسیدی؟ آن نتیجه ای را که دنبالش بودی گرفتی؟! نگاهی به من انداخت و گفت : ((آره ! اما شرمنده ام که خیلی دیر از غم زینب (س) مُردم، کاش دست خودم بود و خیلی زودتر از اینها از غم زینب(س) میمردم...)) ازخواب بیدار شدم ، این جمله سید بدجور دلم را تکان داده بود . راوی:علی ساقی(همرزم شهید) منبع:کتاب سید زنده است.

@jamondegan 

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی