شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

من روسیاه، تو رو سفید

سه شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۹، ۰۵:۱۴ ب.ظ

 بسم الله الرحمن الرحیم 

قربة الی الله

گفت: آی شهدا! سالهای قبل، ما به اسم شما و به نیابت شما میرفتیم مشایة اربعین، امسال، شما هم تو مشایة ما رو فراموش نکنید... . . . میگم: هنوز هم امید دارم... هنوز هم ناامید نیستم. نه اینکه به خودم امید داشته باشما، نه. دلم پیش شماست، این سالها نه به جای شما، که پا جای پای شما اومدیم، مگه میشه دلتون بیاد امسال ما نیایم مثل سایه، همراهتون. مگه میشه شما سفارش کنید و امام حسین قبول نکنه. من هنوز امیدوارم. من خودمو از الان روز اربعین تو حرم امام حسین میبینم. من منتظرم که ببریدم با خودتون منتظرم.... . . . یاران به دردِ من، زِ من آسیمه سر ترند ایشان چه کرده اند؟ بگو تا من آن کنم... . . . . . . . . . . . . . . . . . .

کجایی رفیقم رفیقم

کجایی کجایی

عزیزم عزیزم کجایی

من روسیاه، تو رو سفید

فداتشم

دستِ منم بگیر یه قدری پاشم...

. @bi_to_be_sar_nemishavadd

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی