شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

بچه‌های من خدا دارند

سه شنبه, ۹ دی ۱۳۹۹، ۰۷:۰۴ ب.ظ

 یکی از روزهایی که خیلی دلم برای داداش مجید تنــگ شده بود رفتم دیدنش. گفتم داداش: نمی شود نروی؟ آخر محمدحسن خیلی بی‌تابی می‌کند. مجید آقا جواب داد: آبجی! صدای «هل من ناصر ینصرنی» امام حسین (ع) را دارم می‌شنوم، شاید دیگر آن صدا را نشنوم. برادرم سعید هم به او گفته بود به خاطر محمد‌حسن نرو. ایشان در پاسخ گفت: داداش جان من معلم هستم، باید به حرف های که سر کلاس به دانش آموزان زدم عمل کنم. و شما یقین داشته باشید بچه‌های من خدا دارند، میلیاردها سال است، ولی من و تو یک بار بندگی می‌کنیم. پس من باید به وظیفه‌ام عمل کنم و بچه‌هایم را به خداوند مهربان می‌سپارم.

(خواهر شهید)

شهید مجید عسگری‌جمکرانی 

@zakhmiyan_eshgh

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی