شهدای زینبی

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۳ بهمن ۰۱، ۱۹:۲۱ - تو
    عالی

به مناسبت سالگرد شهید مدافع حرم فاطمیون «سید شیرآقا حسینی»/ز زندانی شدن در افغانستان تا شهادت در سوریه

اخیلی کم حرف و آرام بود یک شب که در پادگان نشسته بودیم، ابوحامد آمد و از مشکلات بچه‌ها سئوال‌هایی داشت، هرکسی یک چیزی گفت، وقتی ابوحامد او را دید، پرسید کی از افغانستان آمدی؟ گفت سال ۷۹ و همان جا از ابوحامد خواست که او را به گروه اطلاعات بفرستد، حاجی لبخندی زد و گفت اطلاعات کاری سختی است، او هم پاسخ داد که من در افغانستان جزء گروه شناسایی بودم، ابوحامد با تعجب گفت مگه شما در افغانستان جنگیدی؟ گفت بله من ۶ ماه اسیر بودم، حاجی خندید و گفت قبول باشد ولی اگر شما جزء گروه شناسایی قرار بگیری ممکنه همه چی رو خراب نکنی! گفت نه حاجی من در یک عملیات هم دستگیر شدم، بالاخره ابوحامد گفت اسمش را بنویسید اگر احتیاج شد بفرستیدش سوریه. •

@Fatemiyoun_1434

  • دوستدار شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی